Nekad Jolleee | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cest.la.vie

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199443207785/

Ditt Hex-ID: 11000015863e669

Vad är din discord tagg? 1jolle

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-25 213708.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sköt polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hade varit en väldigt stor skottlossning där polisen sedan steppade in i. Polisen hade skjutit mot mig och jag drog därifrån, men var kvar runt om området med en annan bil ifall något hade hänt mina vänner. När jag åker tillbaka ser jag 2 av mina vänner på marken och en polisen vid deras kropp. Jag närmde mig till polisen och han drog upp vapen. Han tar ner det och då kommer jag tillbaka för att försöka kidnappa så att det blir kul för oss båda. Då drar han fram vapen igen och denna gång riktar. Jag hoppar ut ur min bil om skjuter ett skott vid foten/midjan så att han kunde ragdolla. Eftersom att jag bärde på en Glock-17 blev polisen one tappad, han var även låg sedan innan kan man se på klippet. Därefter kommer hans kollega, jag riktar och säger "upp med händerna". Han säger, "ja, ja" men agerar inte. Då väljer jag att skjuta honom i benet/midjan för att han skulle ragdolla. Efter första skotten ramlade han inte, då trodde jag att han hade skottsäkerväst och sköt en gång till vid foten/midja. Därefter dog han eftersom att jag hade en Glock-17 i detta fall. Skulle jag haft en Glock-19 eler liknande skulle jag aldrig smällt polisen eftersom att den inte tar lika mycket damage. Efter att båda poliserna var döda (utan viljan) sprang jag fram till min vän och plockade upp honom. Därefter gick scenariot slut. Det var inte sista utväg för mig, men det var det sista jag kunde göra så att mina vänner kunde få ut sig ur denna situation. Jag kunde inte lämna mina vänner bara så, jag behövde hjälpa de. Men eftersom att vapnet var så krafigt så dog polisen och scenariot blev tråkigt för dem. Annars skulle det varit ett scenario där båda parterna kan ha kul. Jag hade suntförnuft när jag gjorde det, jag gick inte för huvud och skulle skriva /me, men de dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var 50% & 50%. Hela scenariot gick som det gick eftersom att jag bärde på ett vapen som 2 tappa. Skulle jag aldrig bärt på den skulle detta aldrig hända. Det skulle kunna se ut så här ifall jag hade en Glock-19: Jag skjuter i foten, drar fram och skriver /me tömmer skott på vapnen, slänger iväg. /me Tar tazer, radio, överfallsalarm och allt spårbart. Därefter kunde jag tagit min vän och dragit. Detta skulle göra så att det skulel bli kul för båda parterna. Men jag gjorde även fel att jag inte drog därifrån när jag kunde. Jag gjorde inte det eftersom att jag fortfarande hade en chans att rädda mina vänner från att torska livstid. Detta genom att jag gjorde det jag gjorde, det skulle blivit mycket bättre ifall den första polisen var full HP. I detta fall var han halva HP:et som gjorde att han blev one tappad vid benen/midjan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt så kunde jag dragit därifrån och skitit i mina vänner. Men jag lämnade inte mina vänner och räddade dem. Jag kunde även gått fram och riktat istället för att skjutit, men i de flesta fall FearRP:ar de och bara skjuter eftersom att de är poliser. Detta har jag uppmärksammat och upplevt sedan tidigare. Men som sagt var det dåligt val av mig att skjtua polisen istället för att dra eller bara rikta helt enkelt. Men man måste kolla från min sida också. Ifall många andra skulle varit i min situation så tror jag att de skulle reagerat likadant, inte exakt men på ett liknande sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa, att alltid skita i att kopplas med polisen på något sätt, även om mina vänner torskar livstid. Det var dumt av mig, men eftersom att allt gick så snabbt så tänkte jag inte upp till 100% på det. Men jag tänkte på andra faktorer som skulle göra så att det blir roligt för båda parterna. Till exempel det jag skrev innan, att tömma skott osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka