Accepterad Jolleee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cest.la.vie

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199443207785/

Ditt Hex-ID: 11000015863e669

Vad är din discord tagg? 1jolle

Vem var det som bannade dig? 1sharkk fast han är ej staff längre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment bannadadad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begått ett dåligt och grovt regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja de som hände var att jag var på span vid santos och snackade lite o så. Då kommer de en grabb som börjar hetsa o provocera mig. Han slår ner mig även fast jag håller en god ton. Då blir jag lack och emote abusear upp eftersom att jag va trött på att man alltid ska sitta o slåt eller skjuta så fort man pratar med nån. Jag vet att det var ett dumt val att emote abusea ändå om jag va arg. Har gjort ganska många överklagan o varje blir nekad jag vill veta varför, jag verkligen bara komma tillbaka nu under julen asså de sån skön känsla o ba rpa nu när de snöar ig osv. De en annan feeling

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va absolut inte felaktigt, jag vet va jag gjorde för fel och exakt varför jag blev bannad. ifall man ser bort från de är jag en god unive spelare och har bara blivit pbannad en gång innan. Jag är alltid snäll mot folk och hjälper folk i communityn och de va en anledning till varför jag blev staff. Jag var bara trött för de kändes så orättvist då, att ingen staff vill ens höra på va jag säger. Jag vill bara komma tillbaka och kan lova att inget liknande kommer hända igen ber de är så kul o rpa nu. Förra vintern var de så kul, jag körde snöbollskrig och åkte snöscooter ig jag vill barra rpa nu igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit pbannad av Hunkis en gång och då gjorde jag inget regelbrott, alltså jag rpade ig o tänkte på sunt förnuft men blev frf bannad av henne.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ångrar de jag gjorde väldigt mycket asså blir arg när jag tänker på de o på varför jag gjorde de, jag kunde gjort annorlunda på flera olika sätt. Typ att jag kunde aldrig ens göra emoten från början, att efter han slog ner mig bara säga till han att de räcker flera gånger (även fast jag gjorde de) o typ att bara inte ens spana där. Men de blev som de blev o de inget jag kan göra åt, de ända jag kan göra är att lära mig att inte begå samma misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, allt jag har skrivit tills denna punkten har jag lärt mig. Att inte ens tänka på att göra en emote, att alltid tänka först noga innan jag gör handlingar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka