Nekad jolle3 | Medlem ansökning [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jolle3

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? jolleking

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2005

Berätta om din karaktär. jag har två karaktärer en är en gammal gubbe som heter stig ostberg han är 80 år gammal. född och uppvuxen i Göteborg han har bott där tills han blev 60 år gammal sen flyttade han till gävle och bodde där ett tag och nu så är han i den här staden och ska kolla vad som finns
han gillar att träffa folk och bara snacka om allt möjligt. han älskar öl mat och vapen för att han var med i krig i hans unga dagar och ända sen des så har han gillat vapen. Stig är en härlig gubbe som vill få folk att skratta och han är väldigt glad och snäll.

min andra karaktär är en ung kille på 20 årsåldern som heter Jakob svensson. han är född och uppvuxen i sala. han älskar bilar och allt med motorer för att hans pappa var en mekaniker så Jakob fick hänga med och kolla när hans pappa jobbade ganska ofta så han har fått ett stort intresse i motorer. han gillar även att träna mycket för att han vill vara stor och flexa med sina muskler. hans mamma dog när han bara var 6 år gammal men han har ändå hat kul i livet för att han har varit väldigt nära sin pappa och sina kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag skulle kunna få många personer glada och skratta mycket speciellt med Stig för han är en väldigt go gubbe

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att det ska var ett bra scenario från bådas sidor så att båda tycker att det är roligt och tycker att scenariot var lyckat

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. metagaming=det är när man sitter i discord och han jag snackar med säger tillexempel att han har blivit kidnappad och han säger vart dom tar han. Copbait= när man försöker få polisens uppmärksamhet. RDM=Det är när jag typ bara slår ner nån eller skjuter han så han dör utan ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. jag har spelat på ortenwave väldigt länge men det går ju inte köra på den längre så jag tänkte att jag ska köra här

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill va medlem för att det är mycket lättare och bättre att Rpa påriktigt

Nekad, Skriv mer utförligt om vad du kan bidra med till serverns rp.

Tillbaka