Nekad Jolle1750 | Chef-jobb ansökan [olssson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jolle1750

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Joel

Vad heter du på discord? Jolle687#7864

Hur gammal är du? Jag är 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 år har jag spelat på unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att göra allt för att Securitas ska vara bra och sedan försöka få så många som möjligt att börja jobba på Securitas.jag kommer att göra så Securitas blir jätte aktivt. Och kommer ta så många anställningar som möjligt och lösa många utbildningar så många blir högre uppsatta för då kommer de va fler som kommer tycka att jobbet e kul och då kommer de säkert vara jätte många som är aktiva.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska bra erfarenheter inom Securitas för jag har jobbat där ganska mycket innan och då var jag ganska högt uppsatt så jag vet allt inom Securitas och kan alla regler och saker om Securitas.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne jätte ofta om jag får chef jobbet för jag älskar att jobba på unive så jag kommer att vara inne varje dag och jobba om jag inte måste plugga till prov. Har ju över 1000 tim på unive.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag älskar att spela på unive så jag kommer att fortsätta spela på unive ändå. Kommer fortsätta för att detta är den bästa svenska rp servern så jag kommer ändå fortsätta.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på unive

Har du läst våra Regler? Ja kan alla regler utantill

Tillbaka