Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Tjena skulle vela bli Securitas-Biträdande chef
Vad heter du IRL? Joel
Vad heter du på discord? J.Foppa#7849
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer fortsätta som bosse har gjort försöka hitta ny lokal till oss på securitas. Även vara med och ta utbildningar. Fortsätta med att försöka anställa folk.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu Rekryterare och jag har erfarenhet hur man jobbar och behandlar sinna koleger. Hur man prattar med folk man möter i staden.
Hur ofta kommer du vara inne? JAg hadde tänkt vara inne ungefär 20 h
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja för att jag känner att jag vill vara biträdande just nu och man är fortfarande en stor del och hjälper till Securitas.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive
Har du läst våra Regler? Ja det har jag
Vad heter du IRL? Joel
Vad heter du på discord? J.Foppa#7849
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer fortsätta som bosse har gjort försöka hitta ny lokal till oss på securitas. Även vara med och ta utbildningar. Fortsätta med att försöka anställa folk.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu Rekryterare och jag har erfarenhet hur man jobbar och behandlar sinna koleger. Hur man prattar med folk man möter i staden.
Hur ofta kommer du vara inne? JAg hadde tänkt vara inne ungefär 20 h
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja för att jag känner att jag vill vara biträdande just nu och man är fortfarande en stor del och hjälper till Securitas.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive
Har du läst våra Regler? Ja det har jag