Vad är ditt namn i verkligheten? Joel
Vad heter du på discord? J.foppa
Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är
Måndag 16-20
Tisdag 17-22
Onsdag 14-22
Torsdag 16-22
Fredag 15-02
Lördag 16-02
Söndag 14-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive nu sedan någon gång i november.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 men det var framför allt i början när jag combat loga jätte mycket. Den sensate banen var blacklist men det var ett missförstånd. Snälla kan ni ge mig denna chansen.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja som servervakt ska man vara inne i spelet och köra som innan. Det som framför allt blir annorlunda nu är att ifall man ser en indevid brytta mot några regler så får man kicka indeviden och även om det är lite grövre ta klip och skicka till en staff. Som servervakt ska man kicka folk om man stöter på som gör regel fel och inte direkt leta efter folk eller jag folk som gör fel. Som servervakt ska man även underlätta för staff så atg vi servervakter ska hålla koll på rpn och stadf mer hålla koll på allt almänt. Som servervakt ska man framförallt se till så att rpn sköts snyggt och prydligt. Jag som servern ska rpa som innan och när vi väll ser någon bryta mot regler det är då vi få ta åtgärder att kicka individen. Som servervakt kan man endast kicka man kan inte banna någon utan det är endast staff som kan göra det.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo varför jag vill bli servervakt är för att jag brinner för unive. Jag vill att rp nivån ska höjas. Jag vill bli servervakt även för att göra det lättare för staffs att fokusera på sitt så fokuserar vi servervakter på hur rpn sker. Jag har även en väldigt stor aktivitet på servern som gör att jag är mycket aktiv och även ser till att rpn höjs. Jag vill värkligen bli servervakt för jag vill bli en del av unive och dens höjning av rp. Jag tror även jag hadde passat bra som servervakt för att jag tänker alltid igenom innan jag tar ett beslut ifall jag ska kicka en person eller inte. Som servervakt ska ajg fortsätta som innan ingen förändring förutom att när jag ser en individ bryta mot reglerna så kommer jag kicka individen. Varför jag just vill bli servervakt framförallt är för att jag vill öka rp nivån.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och Korruption är något som är rent förbjudet tillexempel ifall jag kickar en helt oskyldig person som absolut inte har gjort något. När kag använder min kraft jag har bara för att jag har den och kan kicka folk. Det kan även vara att man tar nytta av sina krafter bara för att vinna ett sinario.
Vad heter du på discord? J.foppa
Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är
Måndag 16-20
Tisdag 17-22
Onsdag 14-22
Torsdag 16-22
Fredag 15-02
Lördag 16-02
Söndag 14-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive nu sedan någon gång i november.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 men det var framför allt i början när jag combat loga jätte mycket. Den sensate banen var blacklist men det var ett missförstånd. Snälla kan ni ge mig denna chansen.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja som servervakt ska man vara inne i spelet och köra som innan. Det som framför allt blir annorlunda nu är att ifall man ser en indevid brytta mot några regler så får man kicka indeviden och även om det är lite grövre ta klip och skicka till en staff. Som servervakt ska man kicka folk om man stöter på som gör regel fel och inte direkt leta efter folk eller jag folk som gör fel. Som servervakt ska man även underlätta för staff så atg vi servervakter ska hålla koll på rpn och stadf mer hålla koll på allt almänt. Som servervakt ska man framförallt se till så att rpn sköts snyggt och prydligt. Jag som servern ska rpa som innan och när vi väll ser någon bryta mot regler det är då vi få ta åtgärder att kicka individen. Som servervakt kan man endast kicka man kan inte banna någon utan det är endast staff som kan göra det.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo varför jag vill bli servervakt är för att jag brinner för unive. Jag vill att rp nivån ska höjas. Jag vill bli servervakt även för att göra det lättare för staffs att fokusera på sitt så fokuserar vi servervakter på hur rpn sker. Jag har även en väldigt stor aktivitet på servern som gör att jag är mycket aktiv och även ser till att rpn höjs. Jag vill värkligen bli servervakt för jag vill bli en del av unive och dens höjning av rp. Jag tror även jag hadde passat bra som servervakt för att jag tänker alltid igenom innan jag tar ett beslut ifall jag ska kicka en person eller inte. Som servervakt ska ajg fortsätta som innan ingen förändring förutom att när jag ser en individ bryta mot reglerna så kommer jag kicka individen. Varför jag just vill bli servervakt framförallt är för att jag vill öka rp nivån.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och Korruption är något som är rent förbjudet tillexempel ifall jag kickar en helt oskyldig person som absolut inte har gjort något. När kag använder min kraft jag har bara för att jag har den och kan kicka folk. Det kan även vara att man tar nytta av sina krafter bara för att vinna ett sinario.
Senast ändrad: