Nekad Jolle foppa | Ansökan till Servervakt [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J.foppa

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? J.Foppa #7849

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 17-19
tisdag 17-21
onsdag15-19
torsdag 17-19
fredag 18-01
lördag 18-01
söndag 14-20

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen i december. Fick indragen men det var misförstånd då

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig spelare på servern som ser till att rpn sköts. Genom att rpn ska skötas så ska alla regler följas och det ser servervakterna till att det görs. Om en person inte följer reglerna så får servervakter kicka personen eller ta clipp så kan man skicka till Staff, så att personen ska få ett högre straff.

Varför vill du bli servervakt på servern? eftersom att jag skulle underläta så mycket för staffs då jag är aktiv jätteofta och är polis då jag ser många reglerbrott men ja kanske it kan göra något åt saken när ja it har id. jag vill avlasta lite från staffs jobb ochj visa att jag kan va en skitbra sv som tar unive seriöst o kan regler samt är alltied aktiv på servern då ja kan kcika/banna folk som bryter mot regler. jag tycker också att jag är tillräkliogt mogen till att vara sv och skulle ta det 100 procent seriöst. jag kommer alltid att använda perms rätt o inte abusa då det är det värsta ja vet. ja har koll på reglerna samt skulle passa brea som sv då ja verkligen vill utveckala servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det sker en del korruption inom servervakt yrket, många har på toggle id i scenarion, många abusar sina perms bannar för ofta eller kickar, vissa pratar ooc och "vill du rycka" vilket är extremt opprofesionellt som servervakt. Men en korruption innebär att du bryter emot yrkets regler och förstår till 100% att det tas återgärder på sådant.

Nekad, du blev medlem igen 2022-12-23. Du måste vara medlem i minst en månad innan du kan bli servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka