Nekad Jolla07 | Medlem ansökning [Beatz10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jolla07

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Jollan07#9016

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Benny karlsson är en man på 25år som gillar att meka.
Intresset kommer ifrån att hans pappa jobbadesom bilmekaniker och eftersom han växte upp ensam med sin pappa så var han med på sin fars jobb en hel del, där fick han lära sig allthan kan om motorer och har blivit rätt så erfaren mekaniker tack vara detta.
han växta upp i en förort där mycket kriminallitet förekom vilket gjorde att Benny stötte på mycket folk som han uppfattade som obehagliga. Och efteresom att Benny alltid varit en känslig person och lätt styrts av sina känslor, blev han lite antisocial pga allt stök utomhus. Det gav honom mycket tid till sina intressen somvar motorer och TV-spel.
Han har även börjat gilla att träna då han åt mycket chips när han var hemma som liten, och har märkt fördelarna med träning.
Han har som dröm att bygga en egen bil som ska vara extremt säker, den drömmen har han fått då hans far dog i en bilolycka när Benny var 22.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är alltid positiv, kommer att vara aktic och hålla mig till eraregler för att hålla en hög nivå på min RP. Jag kommer att bidra med roliga scenarion och inte spela för makt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man skall ej spela för att vinna scenario, man ska snarare spela för att motparten, alltså de andra spelarna ska ha roligt, hade alla haft det tankesättet så hade alla scenarion alltid varit roliga för alla.

Hur hittade du Unive? Vänner rekomenderade servern för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka