Nekad Jokern_12 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jokern_12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Vad är ditt discord namn? jokeerrn

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Andersson och föddes i Norrbotten för 22 år sedan med sin mamma och pappa. Han har stora drömmar att börja jobba på autoxperten. Adam har tre helt vanliga bilar men vill köpa en volvo 740 sen får det räcka med bilar. Han är väldigt erfaren inom motorsport, motorer och stora maskiner. När Adam var 5 år så fick han en liten barn cross med stödhjul i födelsedags present och det var starten på motor intresset. Efter två år så köpte hans pappa en liten barn fyrhjuling. Sedan började han bli större och äldre så då köpte dem en gammal volkswagen bubbla som var seg och slö med det räckte för Adam. Han började sommarjobba inom Norrbottens kommun då hans uppdrag var att sköta om gräsmattor när han var 16 år. När han hade samlat ihop mer pengar så köpte han en bättre motor till bubblan men det var inte bara att köpa en motor utan han behövde också montera motorn så Adams pappa hjälpte till med att byta motor så då lärde han sig mycket mer om motorer. Adam är väldigt lugn av sig så han blir inte stressad eller nervös i svåra eller farliga situationer till exempel under ett larm i polisyrket där det är bråttom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig rp för båda sidorna för de ja spelar med. jag får oftast folk att skratta och de blir rolig social rp. jag har kört på unive innan asså o wl ad men tänkte nu att ja ville bli de. jag har kört mycket rp innan så jag har god rp kunskap och har bra rp nivå. och om de jag spelar med inte har de så byter jag personer jag spelar med. jag vill hela tiden göra så bra rp som möjligt. jag kommer att spela på servern även om jazg inte blir wla d. jag har med enkkelt att få folk o rpa me ig. jag har sätt innan att ni inte hade så bra rp. men nu på senaste har de bättrats så jag gör en ansökan med förtro att de håller sig kvar. då jag strävar efter bra RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ta att man förlorar ett scenario och vara glad för att de andra vann de scenariot och tänka att man vinner nästa gång.

Hur hittade du Unive? mina polare körde för skit länge sen. så jag joina dcn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka