Accepterad Jokern163 | Ban överklagan (Willyz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOKERN666

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/thetopg163/

Ditt Hex-ID: 1100001077309da

Vad är din discord tagg? JOKERN#1867

Vem var det som bannade dig? Willyz

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpa att jag skadade mig när jag (krashade) enligt willyz syn men jag landade på 4 däck och hade bälte på mig, ja bilen var i luften lite men fortfarande de lugnet jag sett värre och folk fått 2 dagar ban eller kommit och jag o mitt gäng e vana att bli särbehandlade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt kollade till saker ganska bra rp från mig även om jag körde på en liten stolpe jag rpa att jag skad mig o fick ont i nacken sen körde jag till methen för vi har kontroll över den och jag ville se vilka som var där och kokade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var felaktig ban man ska inte få 5 dagar ban för detta jag förstår varför willyz valde att lägga bannen men de finns fortfarande mycket han har kvar o lära, jag ska inte heller säga att jag är fläckfri jag körde lite för snabbt och bromsade litee för sent men när jag såg att bilen landade på 4 däck och såg att jag hade bältet på mig så tyckte jag att de var okej att fortsätta rpa även om willyz tyckte att jag borde rpa att jag skadade mig i denna scenarion.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sist de var att jag råkade vdma en kille men de för att jag körde på bilvägen lite för snabbt och han sprang mitt i bilvägen och när jag körde på han visste jag då att de inte fanns ens tid att reagera för jag åkte ganska snabbt lite efter de blev jag bannad, ja man ska inte bara springa i huvudled bara sådär heller men jag lärde mig att köra mer sakta så jag hinner reagera innan faran dycker upp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja bromsa lite tidigare så de incidenten skulle hända för jag överskattade bilens bromsmoment/bromsträckan och mina kör förmåga. Även om jag är jävligt bra förare. och även om de incidenten inträffade så kunde jag rpa att jag skadade mig lite gran.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte glömma att jag blir särbehandlad, så ta de extra mer lugnt än de andra och bara acceptera att jag kan få 5 dagars ban för sånt medans folk metar skiten ur sig och kommer undan mesta av tiden. annars nej jag sa även till willyz jag är topp på att rpa och bad han att kolla upp några sekunder innan för att jag rpar för varenda lite skada som inträffar. som jag sa jag kommer köra mer lugnt så inte sånna incidenter inträffar nästa gång, men ni som staff behöver inte oroa er jag blir knappt bannad så de väldigt sällsynt att de händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka