Accepterad Jokern163 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOKERN666

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/thetopg163/

Ditt Hex-ID: 1100001077309da

Vad är din discord tagg? JOKERN#1867

Vem var det som bannade dig? san

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag visade en klipp där ja blev kidnappad och de hörde att jag pratade med några på dc medans på klippet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev kidnappad utanför vårt gänghus sen personerna som kidnappade mig körde bilen upp för berg och jag klippade det och gick in i support för meddela de för staffsen och de bad mig att skicka klipp på scenarion och när jag gjorde de så hörde de att jag satt på dc medans och berättade för 2 personer som var inne med mig att jag blev kidnappad medans jag blev de och de tog åtgärder och bannade mig samt fick krimvarning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej. ja för att jag borde deafa mig på dc såfort jag hamnar i en scenario, och nej för att jag satt med två st på DC och berättade för dem men de var inte aktiva (ingame) så de kunde inte göra något åt saken och att vi satt på dc och snackade skit om allt möjligt och sen kom de bara ut, men jag visste att ingen kunde eller skulle agera på det ändå. för allt hände så fort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de var att jag råkade vdma en kille men de för att jag körde på bilvägen lite för snabbt och han sprang mitt i bilvägen och när jag körde på han visste jag då att de inte fanns ens tid att reagera för jag åkte ganska snabbt lite efter de blev jag bannad, ja man ska inte bara springa i huvudled bara sådär heller men jag lärde mig att köra mer sakta så jag hinner reagera innan faran dycker upp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut deafa mig direkt när de hände och spela med i scenariot sen berätta killarna ingame när de kom in, att jag blev kidnappad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag får deafa mig direkt under en scenario. och inte berätta för dem medans de händer nåt mitt i en scenario ingame även om de var aktiva och spelade eller inte var aktiva. så ja absolut ja kunde göra nåt annorlunda och jag kommer 110% göra de annorlunda nästa gång de händer nåt liknande. och jag vill såklart inte göra samma sak för jag riskerar avstängning och indragen krim och jag är en som följer alla reglerna till 100 och vill fortfarande hålla de så. För att förbättra rpen på servern. genom att göra det som är rätt och inte bryta mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka