Nekad Jojus | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jojus

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sicxzzz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Jojus#0085

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2020

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mogri Ograbarna han är en trevlig person som gör allt för att få ha roligt. Mogri är arbetslös och är ute i staden och söker jobb. Mogri är 24 år och har långt mörkt hår. Mogri föddes i en liten stad i Spanien som heter Nerja. Mogri gillar att spela Padel på fritiden han hobby är fiske.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att Unive är en bra server med unika spelare samt att ni har bra scripts och mycket att komma med. Jag vill också bli medlem på Unive för att jag ska kunna bidra med mer roleplay genom att ha ett whitelistat jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra scripts, Unika spelare, Samt att mina vänner spelar på servern.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas i rp och ha kul och göra många olika roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha hunnit spela polis, civil och kriminell.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på 1 server åt taget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka