Inaktuell JojoSSniper | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JojoSSniper

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vince

Ditt discordnamn: JojoSSniper#4359

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff då jag anser att jag är mogen nog att kunna hantera positionen som staff och anpassa mig till positionen. Så nu väljer jag som en 13 åring att ansöka då jag anser att jag kan ta ett stort ansvar över rollen som 13 år och jag vill gärna hjälpa till min favorit server. Jag ansökte dels för att jag är intresserad till och hjälpa till servern väldigt mycket. Dels så har jag väldigt mycket övrig tid på dagarna som jag gärna skulle vilja spendera på och kunna hjälpa till. Jag är också jävligt intresserad inom krim avdelningen på servern och vill gärna bli krim Ansvarig för och kunna hjälpa till med den delen då jag anser att jag är kunnig när det kommer till kriminellatetn och jag kan alla regler som behör kriminellt. Så helt enkelt jag ansökte för att jag har övrig tid, vill hjälpa till på krim delen där ni sökte folk som behövde hjälp. Och jag vill gärna hjälpa till servern helt enkelt. Och jag anser att jag kan vara i fler områden också, det är inga problem för mig. Alla områden passar mig och skulle väldigt gärna vilja bli staff för och kunna hjälpa till i vissa områden och höja rpn på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer och vara aktiv som fanns och då menar jag 8 timmar varje dag non stop. Tisdagar - Torsdagar 5-6 timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i totalt 1 år men har behövt byta konton lite hit och dit pga verifierngs skit somdiscord begär men nu har jag löst det.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp det har jag , jag vet alla kommandon som en staff borde veta. Har också sätt när min vänn har varit staff iförrut och då visade han mig en hel del hur det gick till. Dessa kommandon kan jag:

/kick
/svban
/dv
/noclip
/sqlbanoffline
/sqlban
/toggleid
/setjob
/toggoename
//sqlbanhistory
/revive
/reports
//freeze
/unfreeze
/undan
/sqlunbanoffline.

Dessa är dom jag kan men har lärt mig en bit och komme4 och ta en ytligare blick på det ifall om jag blir staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell RP Support och allt möjligt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd inom alla områden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka