Nekad JojoSSniper | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JojoSSniper

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vince

Vad heter du på discord? JojoSSniper#4359

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är ungefär 4 timmar varje dag. Jag har träning 2 gånger under veckan och det är då torsdag och tisdagar och då kommer tiden och minskas med ungefär 2 timmar så på tisdagar och torsdagar spelar jag ungefär 2-3 timmar varje torsdag och tisdag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har tagit en stor paus ifrån RP helt och hållet men totalt så har jag varit medlem i ungefär 1 år (totalt) men somsagt tog en paus ifrån rpn då jag ansåg att jag behövde lägga mer tid IRL än på spel.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1060498817365069834/1086716998618202255/image.png (alltså 0 gånger har jag blivit bannad)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift på servern att kunna se till satt folk inte begår regelbrott men där i mot så är man servervakt till en annan anledning och det är nämligen för och underlätta för staffs på servern. Som servervakt är man en "mini" Staff på servern och helt enkelt ser till satt folk inte begår regelbrott på servern när man rpar och man helt enkelt underlättar för staffs. När man är servervakt måste man ha något typ av bevis för och kunna bevisa att den personen har begått regelbrott. Och det bevis materialet som rekomenderas är Medal som jag kommer och ta och ha användning av. Som sagt så helt enkelt är man en mini staff och underlättar för staffs och ser till att när man svbannar någon så ska det finnas bevis på det som vi skickar in på någon kanal i dc så tar staffs vidare återgärder när dom har tid helt enkelt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt på Unive då jag anser att jag är en person som rpar väldigt mycket och bemötter folk som begår regelbrott väldigt mycket. Så jag som servervakt vill försöka få stop på dom personerna som begår regelbrott på servern. Jag vill också bli Servervakt på servern för att hjälpa till staffs på servern så staffs inte behöver göra all arbete på servern och att vi servervakter kan hjälpa till staffs med små regelbrott som sker på servern och då menar jag underlättar för staffs på servern. Så helt enkelt jag vill bli servervakt på servern för att jag anser att jag rpar mycket och bemöter regelbrott ibland och jag vill underlätta en väldigt mycket bit för er staffs så ni staffs inte behöver göra allt och jag har den perfekta bevis materialet och det är då Medal.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är om man t.ex revvar någon fast den dog av t.ex hunger eller att man revvar sin kompis under ett scenario för att hen ska vinna scenariot och ifall om man t.ex gör detta så kommer det och bli indragen servervakt. SV Abuse är om man t.ex är i ett butiksrån och sedan använder sig av toggleid för och kunna se vart folk är under rånet eller för och ha lättare till och ta sig ifrån rånet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka