Nekad Jojosiva | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jojosiva

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198910555536/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Regus_jojo08_SWE#1167

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Johannes abdi och är en snäll och omtänksam människa. Han flyttade till Unive för ett tag sedan och älskar det. Han älskar bilar och motorer, och hans största önskan är att jobba med det.
Han hade även kunnat tänka sig bli polis, brandman eller sjukvårdare för att han älskar att hjälpa människor i samhället. Han har en stor passion för mänskligheten och älskar sitt liv. Han har lätt att prata med människor och att skaffa nya vänner och kontakter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli White listad för att jag älskar servern, vill vara med att bidra till bra rp och roliga scenarion för det känns som att om man får ett mer "betydelsefullt" jobb så kan man vara med och bidra till bra rp. Sedan så spelar jag väldigt mycket på servern och tycker denär en bra och seriös server som jag vill fortsätta spela på. Jag har bra erfarenhet av rp och jag älskar att ha roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli White listad för att kunna skaffa roliga jobb, prata med mycket människor för att kunna utveckla rp nivån på servern. Jag har spelat ett tag och jag älskar det! Alla sköna människor, Staffs och annat gör denna servern top notch. Nu är bara min del kvar att öka rp nivån från spelarnas sida så bra som möjligt för att hjälpa till.

Hur hittade du Unive? Mina vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla serverns rp till max och att kunna ha det roligt med människor och vänner. Jag vill kunna ha roliga jobb och hjälpa andra. Sen vill jag även jobba med roliga saker och roliga människor som får mig att må bra. Jag vill att folk jag möter ig ska få ett gott skratt och vara på bra humör iaf efter jag varit där.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

-Nekad! Utveckla.
-Discord Lunify !#7080
-Snabba svar pm

giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka