Nekad Jojosiva | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jojosiva

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198910555536

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Regus_jojo08_swe

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Johannes abdi och jag är 33 år gammal jag gillar köra bil och hjälpa andra folk som behöver hjälp på min fritid så går jag runt för jag har ingen bil och jag vill jobba på vianor och fixa med bilar för att kunna hjälpa folk som vill pimpa sin bil. Jag är bra på att köra bilar och hjälpa andra folk som t.ex att ringa polis för jag kan inga rädnings metoder så det är mitt förstahands val och jag går inte in i slagsmål jag försöker bara att stoppa dom

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill hjälpa folk i nödden som verkligen behöver hjälp och om ingen ambulans kan komma och rädda dom kan jag ta den platsen sålänge. Jag vill också bli whitelistad för att jag ska kunna söka jobb och andra saker som ingår i det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den servern är bäst och jag kan hjälpa er på den servern plus att jag vill kunna söka till lite mer avanserade jobb och att kunna hjälpa till folk som verkligen behöver hjälp

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden för jag har dett det mycket på youtube och för mina kompisar visadé sen det mig och det såg jätte roligt ut så jag behövde testa och nu spelar jag det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska finnas i nöden om någon skulle behöva hjälp eller att jag ska få bra jobb

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar på ingen annan server än denna

Tillbaka