Nekad jojoeg | Ban Överklagan

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye#4913

Vem var det som bannade dig? globe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för att jag skrev halv ooc till någon på sms ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag och mina pollare åkte runt, vi skulle hämta en vän från sjukhuset sen så åker vi och vi har hämtat han så vi åker hem men så kommer en bil och börjar skotta från bilen och så åker dom iväg och filip bröt mot nlr och 12ad så jag skrev till han vart vill du åka på ressa till sms och det klassas som halv ooc men jag gjorde detta för han kan ej rpa ingame han kommer till vårat gäng hus och skottar oss där inne och allmänt inkopetent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var ej en felaktig ban det var jag som gjorde fel. men alltid bra att överklgag xD

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig om mina tidigare bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes jag kunde ha skrivti till han varför skotta du mot oss eller så kunde vi ha gått och pratat med dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte skriva halv ooc i sms. har lärt mig det nu ska inge ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag är fult medveten om detta ta din tid!

Hjälper inte med att skylla ifrån sig vi har ingen tolerans mot ooc ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka