Accepterad jojoeg | Ban Överklagan [Wmac]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye#4913

Vem var det som bannade dig? Wmac

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? mask på allmän plats ej tillåtet! för det går in i regeln suntförnuft för ingen skulle ha haft mask irl bara jag för min data är seg när jag trycker h tar det cirka 4 sek

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag och min pollare bara chillade runt så behövde han dra så jag bestämde mig att åka till piren och titta om någon säljer nån bil där, så jag åker d it när jag kommer fram så ser jag en sönder bil mitt på vägen så jag dva den bilen direkt efter det blev jag bannad jag tycker att jag borde ha fått en varning typ en /m mitt id sen ta av masken på allmän plats först om jah inte ahde lyssnat då kunde jag ha fått bannen det är ju du som är staffen du bestämmer. dock är det svin många med skottsäkra västar och mask på piren hela tiden fattar ej hur dom är kvar. men ja vi bara chillade runt som vanligt så åkte jag till piren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej detta var en korrekt ban. detta var mitt fel skulle ha tänkt på masken innan som sakt det går ej att ta sig igenom staffsen! dom bannar rätt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här förut och har lärt mig av dom bannsen jag har gått igenom./: kan berätta en. Yes går bara rakt på sak där va jag rpade t.e.x inte på mina skador i en krock där min data är skit seg då mitt spel alltid fryser så jag blev bannad utan att ens se att jag krockade! men jag gjorde ju en banöverklagan så klart för det går ju inte att sluta spela unive xD

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes det kunde jag. Jag kunde ha tagit av mig masken innan då jag visste att jag skulle ner till piren men ja jag rpa:ar ju att min karaktär är glömsk så ja glömde ju bort det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att man aldirg ska gå runt med mask på allmän plats det går igenom regeln sunt förnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka