Nekad jojoeg | Ban Överklagan [Wmac]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye#4913

Vem var det som bannade dig? Wmac

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade mask på almän plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle bara åka till piren hade inget att göra skulle titta om någon säljer bil eller något så ser jag en trasig bil mitt på väggen vid piren så jag dva den bilen och så märkte jag att jag hade mask på piren fick ingen varning eller nåt liknande fick en ban!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså nej detta var ju då mitt fel då jag skulle ha tänkt på att inte ha mask på almän plats detta var ingen felaktig ban!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivait bannad förut och jag har lärt mig om mina tidigare misstag!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ta av mig mask på allmänna platser!

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka