Nekad jojoeg | Ban Överklagan [Wmac]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye#4913

Vem var det som bannade dig? Wmac

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att wmac valde att banna mig för att jag hade mask på piren vilket var rikgitg dumt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag och min pollare bara chiollade runt så behövde han dra så jag bestänmmde mig att åka till piren och titta om någon säljer nån bil där, så jag åker dit när jag kommer fram så ser jag en sönder bil mitt på vägen så jag dva den bilen direkt efeter det blev kah bannad. tänk också om du var kriminell irl så hade du också ha haft mask på almän plats jag ser folk själv ha masker irl t.e.x om du ser opsen irl så ska dom ju inte veta att det är du jag rpade ju bara liksom. samt laggar jag skit mycket när jah spelar har inte så bra dator! jag önskar mig en ny data men ja! det tar lite tid för mig att ta av och ta på för det laggar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. hag skulle säga det för att han kunde ha skrivit en /m mitt id som dom flesta staffsen gör att säga att ta av masken på en almän plats! och alla går runt med mask på piren men ja!.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig om mina tidigare bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jagh kunde ha tagit av masken tidigare yes!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ha mask på almänna plateser!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag fattar och igen sorry!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka