Nekad jojo08_08 | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojo08_08

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? joel08_08

Vad är ditt Hex:ID 110000141fd693c (Hex)

Ange ditt födelsedatum 18 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Oftast är det på kvällarna jag brukar spela från klockan 17:00 - 00:00, men ibland kan det ske att jag börjar spela vid 15:00 - 23:00 eller 00:00 beroende på om jag orkar spela mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan 18 Maj 2021, jag har spelat på servern i ungefär 3000 timmar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad/avstängd 0 gånger. Bevis: https://cdn.discordapp.com/attachments/1103774128936325190/1370407177407172709/924E668A-DE26-4C2C-A5FF-1E3CDA68081B.png?ex=681f62a4&is=681e1124&hm=4bd3e81010efd16abf81fbab3c6abf5d8dea54c57c8bbb7b8bf0632c3cf6bdb5&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att kontrollera problem inom rp:n som kommer fram till dom. Servervakter ska alltså som staffs inte gå runt och leta efter problem utan dom ska rp:a som vanligt, men sedan ska dom ha perms ifall att det behöver komma till användning. T.ex kan staffs ha större ärenden eller vara någon annan stans och hjälpa till medans en lallare kommer och förstör, då kan en servervakt som befinner sig på plats kicka/banna personen och sedan skicka in klipp ifall att förlängning behövs. Det är den största delen av servervakters uppgift, att kicka/banna folk som inte håller en rimlig rp nivå för att göra det lättare för staffsen men samtidigt kunna lösa problemen snabbt istället för att skriva report och vänta medans personen röjer runt med sin orimliga rp. Servervakter har även vissa befogenheter som att t.ex reviva, detta kan komma till hjälp om t.ex någon kommer och skjuter ner alla på piren. Då kan man både banna personen och reviva sig själv och alla andra då det är en person som begår grova regelbrott och rdm:ar alla. Servervakters uppgifter är alltså att lösa problem inom rp:n som t.ex en lallare som förstör och då både förenkla staffs jobb, men samtididgt kunna ta åtgärder snabbt direkt på plats.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag är en kompetent person som håller en bra rp nivå och visar hur man ska bete sig inom sin rp framför andra. Jag brukar även bli utsatt för många regelbrott av personer och brukar då kontakta staffs genom report, men då staffs gör ett tufft jobb och har fullt upp är det svårt för dom att hinna komma snabbt och ta åtgärder innan personen försvinner eller innan personen hinner göra ännu värre regelbrott. Jag vill alltså rp:a på som vanligt, men jag vill samtidigt vara redo med kick/ban ifall att det skulle behöva användas för rp:ns skull. Jag vill även vara till hjälp för staffs och förenkla jobbet för dom genom att inte behöva skriva i report hela tiden och istället ta åtgärder direkt på plats och sedan skicka klipp ifall att förlängning behövs. Jag vill att det alltid ska vara en hög rp nivå och jag vill kunna motverka dålig rp nivå snabbt genom kicks/bans då det inte är kul när folk håller på och man inte kan göra något och att staffs inte har tid att komma. Det blir mycket bättre om jag kan ta åtgärder själv direkt innan värre saker sker och så att personerna slutar hålla på och att jag skickar in klipp ifall att förlängning behövs. Sammanfattat sagt, jag vill bli servervakt för att snabbt kunna motverka dålig rp direkt på plats då det väldigt ofta sker och man inte kan göra något och staff inte har tid att komma snabbt och ta åtgärder och jag vill förenkla staffs jobb.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är om man t.ex bannar en random grabb som gör ett fel medans ens kompis gör samma fel men man inte bryr sig för att man känner personen och abuse är när man t.ex blir dödad men inte vill rp:a ut det eller förlora sina saker så man revivar sig själv eller om man t.ex kickar en person för fördel i ett scenario eller använder toggleid i scenario för att se folk genom väggar t.ex. Ansvaret som servervakt är stort, det är en roll som ger pålit och fötroende för att man ska använda sina perms rätt och inte bara abusa eller få fördel och att man ska försöka fixa en bättre rp på servern på plats om inte staff finns där.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Inte verifierad.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka