Accepterad jojo aye | Ban Överklagan [SBstyle]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye#4913

Vem var det som bannade dig? Denna bannen var utsatt av staffen: Arrekung.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Arrekung valde att banna mig för att poliser försökte göra ett trafikstopp på oss men vi körde iväg för dom körde in i oss sedan dog vår bil så riktade jag sedan gick jag upp för et berg och skotta polisen vet att de var fel av mig detta kmr ej hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo vi skulle göra ett butiksrån sedan kom polisen så ledde det till ett snutjag. Sedan Pitta dom oss i 300, så vi körde efter det så dog våran bil då hoppar jah ut ur bilen och riktar och säger åk iväg tycker också det är lite fear att dom valde att stanna och börja skjuta men det var jag som gjorde fel vi kunde bara ha sprunigt upp för kullen sedan dragit hem, men nej jag bestämde mig för att börja skjuta mot poliserna vet att det var jätte fel av mig att skjuta poliserna då jag det står i krim reglerna men jag var nys pbannad och har inte läst så mycket det är ju mitt fel men lovar att detta inte kommer hända igen. Jag behövde ju inte rikta kunde bara ha stannat på trafikstoppet fattar inte vad som gick igenom min hjärna där men fattar detta till 110%. Vet att dom sa rikta inte men jag vet inte vad som gick igenom min hjärna där detta kommer ej upprepas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta va inte en felaktig ban poliserna började skjuta mot oss uppe vid berget, så då väljer jag att vända mig om och skjuta mot poliserna jag valde helt fel väg i hela sceanriot. Jag gjorde fel i detta sceanriot inte polisera.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blivit bannad för suntfönifut, powergaming. och lite annat men ska ta lärdom om denna bannen tar jag ej det kan ni hålla mig borta lovar. Jag blir bannad för massa olika grejer men kan lova att dessa gånger jag har varit bannad har jag aldrig varit bannad för igen för att jag har tagit lärdom av bannsen och kan lova att lärdomen också går igenom denna ban
det kommer du själv märka sen ig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? (Indian bad mig utveckla så det löser jag.) Jo vi blev som sagt jaggade av polisen då dog vår bil så jag gjorde det dumaste och börja rikta och springa upp för bergret och börja skjuta tillbaka. Så det jag kunde ha gjort så allt slutade bra va att istället för att rikta på poliserna kunde vi bara a tagit upp händerna eller springa iväg, eller stanna på trafikstoppet men dom körde in i våran bil i trafikstoppet därför valde jag att lämna platsen. Man ska ju aldrig försöka få uppmärksamheten av poliser som ledder till såna regel brott jag brött i detta sceanriot. Ska tänka på att stanna vid trafikstopp denna gång man jag viste ju inte att det var ett trafik stopp för att dom körde ju rakt in i oss sedan hoppa polisen ut och slog våran bil men jag ska tänka på detta till nästa gång. Ha det så bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har nu varit bannad i 4 dagar och har tagit väldigt mycker lärdom om min ban, är ju bannad för suntfönuft då jag skjöt mot poliser. Här kommer lite kort fattat av vad jag har lärt mig om min ban. 1. har lärt mig att man aldrig ska skjuta mot poliser ändå ifall jag har läge eller vill spela cool framför mina vänner, 2. har också lärt mig att stanna på trafik stopp och inte bara köra därifrån, 3. har också lärt mig att inte söka uppmärsamheten från poliser som leder till skott lossning för ni har ingen tollerans mott skottandes mot poliser. Detta har jag lärt mig tiden jag har varit bannad. Hoppas ni kan tro på mig att jag aldrig kommer göra om dessa regel brott

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ya

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka