Nekad jojo aye | Ban Överklagan [Nizze]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye#4913

Vem var det som bannade dig? Vet ej då jag blev bannad från dcn

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för jag gjorde terrodod p piren..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . Jo jag satt i ett dc call med mina pollare jag körde då p en annan sevrer dåra a och dom frågar om jag e p bannad från unive så jag jag nej, så säger dom att jag ska göra terrodod då jag jag nej såklart och dom satt hela dagen o tjatade så gjorde jag det jag fattar till 100% miljarder % att jag blev bannad men jag gick till piren och tog folk i th detta är då inte okej för d skulle manh int ha gjort irl men ja vad ska jag glra när 13 personer tjatar jo visst jag kunde ha lämnat callet men ja fattar ifall du nekar. Sedan så jag jag ju redan p bannad så jag tänkte gå med min väns server han hade nyss startat en så jag skickar en invites till mina vänner och jag har några staffs p discord så jag spammade invites till nästan all jag har så jag råkade komma på en staff så inviten överfördes till homon detta är då mitt fel ska se till på vart jag klickar och på vad jag gör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, detta var en korrekt ban då det var jag som gjorde fel. skulle ha tänkt p att unive är en skit stor server och inte ska promota andra servers men det var inte direkt meningen men fattar att jag e bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vdmat en preson p piren blev bannad för det men blev unbannad då det var dsync. Jag har lärt mig om mina tidigare bans såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha skickat invitesen i pm till mina pollare inte skicka via länken, annars kunde jag har lämnat discord callet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra terrodod (vile igentlign inte göra det) och inte promota.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förståt t 100000%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka