Nekad jojo aye | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
557
Reaction score
187
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye

Vem var det som bannade dig? momo

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att momo valde att banna mig för att jag hade ett extra konto som var aktivt på en annan server. För jag var inte lojal till unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att momo fick reda på att jag hade roller på en annan server, Senare på mitt main konto vart jag bortagen från mitt main konto från unive roleplay discorden. Jag vet att det var fel av det jag gjorde av att vara medveten om att jag hade roller på en annan discord server. Efter allt detta blev jag då permanent avstängd från unive roleplay alltså blev bannnad från discorden ingame o allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktiv ban, jag håller med om momos beslut Jag har lärt mig av mitt misstag o väntat månader på att bli unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för powergaming har tagit väldigt mycket lärdom av den bannen, att inte rpa på skador slutar alltid till ban. det har ej skett igen sen jag spelade på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att hålla mig lojal till unive, hålla standarden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig att vara lojal till servrer och att hålla standarden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yeas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka