Accepterad jojo aye | Ban Överklagan [ Maxkillerbree ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ug7z

Aktiv Medlem
Meddelanden
613
Reaction score
187
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye

Vem var det som bannade dig? maxkillerbre

Bild på banmeddelande: image31131.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa att en person var dum under ett rån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev rånad sen skjöt dom mig o foten så sa han ställ dig upp då sa jag är du dum hur ska ja ställa mig när jag har skott i foten?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en korrekt ban jag skulle ha tänkt på att inte säga så

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig om mina tidigarebans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara ha sakt att jag inte kan ställa mig upp då jag hade skott i foten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte fearrpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

lovar att detta inte ska ske igen, men tycker det va en ganska onödig ban alla dessa återgärder för det lilla?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka