Nekad jojo aye | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_5561.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag riktade mot en bil med 4 personer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja har varit bannad i en extremt lång period har aldrig varit borta ifrån unive så här länge som det gått nu, då ja gjort ett rikigt grovt regelbrott, bannen står på ludde han har valt att banna mig för "problemspelare" vilket jag erkänner. Jag kan faktiskt säga det nu att jag var en problemspelare den tiden. ni kanske tror samma nu men det vet ja att det inte stämmer längre då jag har tagit en paus ifrån fivem i runt 4 månader, vilket ja kan bevisa är att ja är bajs på skjuta nu så jah kan inte va en problemspelare längre vill liksom bara testa rpa normalt för en gång skull vill testa på för har aldrig gjort det, jag har bara dragit på masssa problem vilket har tagit mig ifrån en avstäning ifrån denna underbara server, liksom jag håller mig loyal till unive oavsätt vad om jag är bannad, liksom är det *Fivem är det unive som gäller* Jag har faktiskt mognat upp och har insätt att roleplay inte bara går ut på att skjuta också på att rpa socialt och allmänt bara ha kul och inte bara vara skott kåt, Jag har gjort väldigt många dumheter tiden jag har varit på unive, och vill verkligen bevisa för er att ja verkligen har tagit lärdom denna långa period Så om jag kan få en tidig julklapp så är ja väldigt taxam!!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban, jag skulle självklart ha tänkt på att jag är i en sån svår sitvation vid mycket bans och röd banlevel " har inte röd banlevel nu dock" Men felet jag gjorde va att jag riktade mot en bil där det satt 4/5 personer kommer ej ihåg då det va länge sen men detta skall aldrig mer ske igen ifall ni litar på mig vilket e svår i nuläger om men ni känner er lite aa på bra humör! och vill ta tilliten på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för powergaming då jag körde en bil och ja inte rpade på skadorna det var rikigt dumt av mig för irl hade man fått rikigt ont inte bara köra iväg, men är inget problem längre det kan ja låva, "trust"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sitvationen var ju så att jag bara cycklade runt skulle ta en kik på min nya bil och tog min väg till ett garage då kommer det en ram bakom mig, jag frågor om det var något speciellt dom säger nej då forsätter jag ju såklart cyckla iväg då vill dom ju inget? det var ju så jag tänkte sedan märker jag att dom forstätter typ små pitta min cyckel då fatta jag ju att dom ville kidnappa mig/råna mig utan anledning. Så jag kör upp på en "mini" kulle och hoppar ut och riktar vet att det var riktigt onödigt men ville inte hamna i fara. så abusar dom quick enter o hoppar ut o dödar mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ? Ja det har jar absolut till 100% jag har varit bannad i cirka 3 månader har tagit en rikig lång paus och har verkligen växt uppt/mognat upp mig, det ja har lärt mig är att inte vara skott kåt inte vara en jävla problemspelare och mata på bans och allmänt bara vara normal vill liksom testa att rpa normalt för en gångs skull så jag har lärt mig en massa bra!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka