Nekad jojo aye | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye#4913

Vem var det som bannade dig? zoxx

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-06-16_123955.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För (Min brorsa skulle spela då vi bara har 1 data så det var hans tur att spela och han vet inte vad fivem är så han gick in och börja skotta aldrig men han vissste ej vad han gjorde vet att det var fel av han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet att zoxx inte kommer tro mig när jag skriver detta men kan iaf försöka. A men jag skulloe dra käka sen efter jag hade käkat så var det min brorsas tur att spela vi har bara 1 data då min brorsa sparar till en data vill ju inte vara taskig mot han men, han brukar bara spela fortnite men han frågade vad fivem är. Då sa jag att det är att man ska spela som det är i riktiga livet, Då gick han in där han fick tillåtelse av mig så han spawna piren och fråga ifall han får skjuta folk då sa jag nej för det skulle klassas som terrodåd men han gjorde det ändå (vet att ni inte kommer tro mig men zoxx du får ha det så bra).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig om mina tidigare bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kan berätta vad som hände då. Min mobil var vid köks så jag måste hämta den Ifall jag inte hämtade den skulle inget av detta hända så det var mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp och förlåt igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka