Nekad jojo aye | Ban Överklagan [ hyz0 ]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye

Vem var det som bannade dig? hyz0

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unuve.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hyz0 valde då att banna mig då jag brött mot ganska så många regler jag gjorde ju då /die i ett skott sceanrio samt andra grejer vilket var helt fel sida av mig jag skulle ha tänkt på att man inte ska spela för makt och pengar på unive det ledar alltid till ban vilket det gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, vi hade precis startat upp ett gäng vid namnet LTF (loyal to family) Jag skulle testa vår bil så jag körde till ett garage men det jag inte viste va att det va ett gäng hus alltså doms privata garage jag har ju inte kört på unive på cirka 1 år så har glömt nästan allt men när jag åker dit så riktar någon grön klädd person på mig så jag kör iväg sedan jagar han mig sen kör jag upp på en kulle vilket är suntförnuft sedan hoppar jag ut och skjuter mot han jag prickar alla skott men han faller ej ner från motorcyckeln sedan skjuter han ur motorcykclen på mitt ben sedan riktar mina grabbar på han så gör jag /die (jag vet att detta var felt av mig men gjorde endast det för när man skjuter mot person irl så ska man inte ben dama och göra så den ställer sig upp bara för att få vapen det innebär att han spelar för makt o pengar sedan kommer mina grabbar och skjuter ner han sedan skriver han i support hoppa support då tar mina grabbar mig till sjukan. när jag har fått vård får jag ett ping av Hyz0 alltså staffen att jag ska komma krim support där hände allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolute inte jag gjorde helt fel av min sida där att jag väljer att skjuta skulle bara ha gett upp då det var 2 bilar mot mig skulle ha stannat från första början och låta han ta mina grejer / kiddnappa mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har lärt mig om mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. Första början när han riktade på mig kunde jag bara ha stannat fattar inte vrf jag gjorde det. jag skulle bara ha stannat och tagit upp händerna och låta han göra sina grejer. 2. Ifall det nu var så att han jaga mig om vi vänder på det så när det va 2 personer som jaga mig skulle jag bara ha stannat och ta upp händerna liksom irl hade man inte åkt iväg av 2 bilar fulla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta är ju första ban överklagna jag gör på 2 månader. all denna tid jag vart bannad har jag lärt mig. 1. Inte leka cool och åka iväg och börja skotta. 2. inte shoot on sight. 3. inte /die i sceanrio. 4. inte göra dumma grejer som suntförnuft inkopetenst fearrp osv. detta jag har lärt mig tiden jag har varit bannad. valde inte att göra en banöverklagan i början då jag ville förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka