Nekad jojo aye | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
559
Reaction score
187
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye

Vem var det som bannade dig? diaz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 73113-c43dc65d0bb11077a9ee6c1222d22832.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? allt började med att jag kom tbx till unive roleplay va jätte glad att jag fick den möjligheten att komma tbx då ja inte varit här på över 2 år. Jag blev nästan medlem behövde bara vara test i 1 dag till men den dagen var den sista dagen för mig på unive, allt börja med att vi åkte bil bara runt ser vi en grabb vi känner ha en pistol runt halsen i en annan bil så skriker han "HJÄLP" då vill vi ju hjälpa honom sklr han släpper honom då vi rikta men så följer han efter oss då hoppar jag ut för att snacka något men då hände det som inte fick ända när jag då klev ut ur bilen så använde jag mig av (e guard) vilket ger dig fördel så du kan ställa dig upp när du är ragdollad. jag är ju så idiotisk och gör det, jag körde malaka innan det var där jag binda det för alla bendamma så tog ej bort det och jag tänkte liksom inte på det men vet att det är mitt fullaste ansvar att kommihåg detta iallfall efter ja "e guarda" så skjöt han oss utan anledning så min vän "aqua2k" släkte han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt började med att jag kom tbx till unive roleplay va jätte glad att jag fick den möjligheten att komma tbx då ja inte varit här på över 2 år. Jag blev nästan medlem behövde bara vara test i 1 dag till men den dagen var den sista dagen för mig på unive, allt börja med att vi åkte bil bara runt ser vi en grabb vi känner ha en pistol runt halsen i en annan bil så skriker han "HJÄLP" då vill vi ju hjälpa honom sklr han släpper honom då vi rikta men så följer han efter oss då hoppar jag ut för att snacka något men då hände det som inte fick ända när jag då klev ut ur bilen så använde jag mig av (e guard) vilket ger dig fördel så du kan ställa dig upp när du är ragdollad. jag är ju så idiotisk och gör det, jag körde malaka innan det var där jag binda det för alla bendamma så tog ej bort det och jag tänkte liksom inte på det men vet att det är mitt fullaste ansvar att kommihåg detta iallfall efter ja "e guarda" så skjöt han oss utan anledning så min vän "aqua2k" släkte han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban det är då mitt ansvar att jag ser till att inte "e guarda" jag vet att ja sa att det va från malaka men det är ändå mitt fullaste anvsar att kontrollera mig själv att inte använda mig utav e guard då det ger mig grov fördell i sceanrio så jag kan ställa mig upp ändå fast jag ligger ragdollad. detta kommer aldrig ske igen, jag har redan tagit bort binden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har förut varit bannad och har tagit stor förändring jag har aldrig blivit bannad av en sån sak igen då det aldrig har sket igen då ja lovade att aldrig göra om det och höll det löftet!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo, jag vet hur mycket fel jag gjorde i detta sceanrio. jag skulle inte ha använt mig utan e guard då det är strikt förbjudet i unives regler, hur jag kunde gjort anorlunda är att jag skulle bara ha låtit mig gubbe vara ragdollad som irl, irl kan man inte ställa sig upp så där fort då kan man inte gör det i spelet, i framtiden ska jag inte heller lägga upp montage jag håller alltid i mina löften säger ja en sak då sitter det verkligen i mitt minne, det kan ja lova er. och jag ska börja följa alla regler så inget av detta hänt, jag lärde mig att inte e guarda så jag tog bort den binden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a det har jag, jag har varit bannad ahär tidigare och har tagit mig väldigt mycket lärdom då ja aldrig blivit bannad av en sådan sak, jag ber hemskt mycket om ursäkt för att ni fick gå igen detta regelbrott med mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ak

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka