Inaktuell jojo aye | Ansökan till Staff [520master]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Ditt discordnamn: jojo aye

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2009

Varför ska just du bli staff?
Jo, jag skulle vilja bli staff på unive då jag har tappat förmågan av rp just nu. vill testa på något nyt kasta bort problemspelare och lallare. samt för att jag älskar att hjälpa till, mitt mål på unive har varit att kämpa upp till staff teamet. Jag skulle kunna bidra med att hjälpa till med allt som behövs kmr ta support ärender, donation jag satsar ju på att bli donation ans eller support ans eller servervakt ans. Jag vill inte vara den personen som bara vill abusa sina perms banna folk bara för att, jag kommer se till så att jag bannar personerna som har gjort fel och inte råka banna oskyldiga och att ja bannar dom för en bra anledning inte en anledning för jag vill ha roligt med mina perms t.e.x jag ser någon på torget, (ooh han vill jag banna för det är roligt) som sagt man ska ej abusa sina perms så det blir roligt för mig! Det ska vara lika roligt för dom andra. Samt när jah sitter i support så kommer jag låta båda partnerna prata till punkt kommer ej störa mitt i när dom förklarar vad som har hänt kommer låta dom ta sin dit. Vill också visa vad jag går för kan mycket inom staff arbete. T.e.x min kompis sitter i support och det har hänt något så bara för att det är min kompis kmr jag ej behandla han så han får allt han vill kommer lyssna på den andra lika mycket. Jag gillar att förbättra servers det är därför jag har valt att ta min tid och ansöka om detta. Ifall jag kommer in i staff teamet så kmr jah ej banna direkt när jah ser någon göra något fel/lalla många staffs bannar direkt men jah skriver först en /m bete dig lyssnar dom ej då lägger jah en ban, jah låter dom bevisa att dom har gjort fel och bevisar dom ej det får dom en ban så lätt är det. För som sagt vill få bort så mycket lallande spm går.

Några kommands jag kan
………………………………

/v -spawna bil
/dv -ta bort bil
/revive - Återuppliva
/toggleid - Visa id
/reportlist - Reportlistan
/sqlban - banna en person
/ooc - ooc chatten
/svban - svbanna
/kick - kicka från server
/sqlsearch - man letar efter steam
/sqlunban - avbanna från servern
/giveitem - ge föremål
/bring - ta en person till dig
/tp - teleportera
/tpm - teleportera till marker
/goto - gå till en person
/staffchat - Medelande till staffs
/sv - sv chat
/addkey - lägg till nyckel
/announce - Ja man gör ett announcement
/togglename - Steam namn på personen
/freeze - Fryser en person
/unfreeze - avfryser en person
/noclip - vet ej hur man ska förklara men man kan gå och flyga igenom allt
/spec - kolla på en person ovan ifrån
/setjob - man ger en person ett job
/specoff - sluta specca
/skin - ge kläd meny
/ped - ge pedmeny
/sqlbanoffline - man bannar någon som är offline

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså det är inget fel på unive det ända som är det felet är ju alla lallare samt problemspelare dom förstör bara för serverns bästa och vill allmänt tramsa. har ingen social rp samt går inte inom suntförnuft eller något allmänt vill serverns sämsta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo ser jag någon göra det där jag skrev där uppe lägger jag en /m id hoppa support. sedan drar jag in dom och frågor vad han håller på med varför han beter sig då där. sedan kommer jag samt andra staffs titta på övre loggs ifall detta har skett tidigare samt när vi har gjort klart allt med han så kommer jag server muta han samt server deafa han, sedan ska jag och staff teamet prata ihop och se vilka återgärdes som tas.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid hålla en professenallitet när man har en sån stor roll man ska vara trevlig samt ha repekt mot folk. Samt ska vi staffs vara förebild för medlemmar det är jättet viktigt. samt ska man inmte vara på någons sida i ett support ärende man ska allmänt vara stabil med det man gör och ha kontroll över allt!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 10:30 - 00:00
tisdag 13:00 - 00:00
onsdag 12.00 - 00:00
torsdag 12:00 - 01:00
Fredag 11:00 - 03:00
lördag - 12.00 - 04.00
söndag 13:00 - 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 1 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare varit MA här på unive jag jobbade så hårt jag kunde tog intervjuer dagligen samt hjälpte till med alla som behövde hjälp svarade på reports samt helps dagligen och håller en bra staff jobb.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är berädd att jobba med det som behövs.

Senast ändrat av en moderation:
-+rep bra ansökan men tycker att man borde ha varit medlem i en månad innan man blir staff

@SBstyle Kan du eller någon ta bort denna eller lägga på inaktuel vill skriva en annan ansökan

Denna ska vara inaktuell så lägg inate min andra ansökan på dubbelpost då jag har bett er stänga denn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka