Nekad jojo aye | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? johannes

Vad heter du på discord? jojo aye

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill bli forums mod då jag gillar att ha grejer ordinng o rea jag vill se till så att allt på forumet ser snyggt och profosunelt ut. och så klart hålla koll på forumet.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är det det skulle se jätte konsigt ut ifall en medlemskap ansökana är flyttad till medlemskap ansvarig ansökan det är därför man flyttar det till akriv i det ämnet.

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansökan får ej vara kopierad det visar då att man inte har något framsteg i sitt arbete.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Asså jag tycker att allt fungerar bara att jag kommer låsa mer trådar t.e.x ban över klagaleser osv det är oftast inte låsta.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag skulle ha allting perfekt skulle ha flyttat alla trådar till arkivet samt hålla ordning och rea på allt

Hur ser din aktivitetet ut? aktiv ganska mycket kmr vara aktiv hela tiden efter skolan. och lite på rasterna

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka