Accepterad Jojo 2.0 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojo08_08

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Ange ditt födelsedatum 18 Juni 2008

Vad heter du på discord? Aboow Jojo#1215

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag från att jag kommer hem från skolan till 23:00-23:30. Vilket brukar vara från klockan 16:00-23:00 eller 23:30.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 800 timmar, sedan maj.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle spela i FIveM servern och Rp:a på som vanligt. Men jag skulle hålla ett litet extra öga på vad som händer i stan och se så att alla beter sig och Rp:ar på ett bra sätt. Jag skulle kicka/banna folk som inte beter sig och inte Rp:ar eller bryter mot reglerna eller mer beroende på hur grovt det dom gör är och för att underlätta jobbet för staffsen så att dom inte konstant ska behöva sitta och kolla på dom som spelar och så att dom som blir kickade/bannade förhoppningsvis lär sig av sin kick/ban och inte gör om det. Jag skulle även t.ex kunna reviva folk som har blivit rdm:ade/vdm:ade om jag har sett själv att dom har blivit det så att dom inte ljuger samt försöka hitta den som gjort det för att ge dom en kick/ban och skicka klippet i chatten där man ska skicka ban bevis så att dom kan förlänga om det är en ban. Jag skulle också t.ex kunna dv:a alla bilar som står i vägen och alla bilar som bara stått på samma ställe trasiga i typ 1 timme. Men, jag skulle aldrig missbruka mina perms t.ex som att reviva min kompis bara för att det är min kompis och vi inte orkar gå till sjukhuset t.ex! Att misbruka sina perms tycker jag är grovt och borde leda i det här fallet till indragen servervakt då det förstör rp:n enormt om man missbrukar sina perms!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Varje dag när jag spelar på Unive Rp så ser jag så sjukt mycket lallare, folk som inte kan rp:a och bryter mot reglerna, rdm:are/vdm:are och mycket mer. Det här blir jag så sjukt trött och less på och därför så vill jag bli servervakt för att jag vill bli en del av dom som ska försöka skapa en så hög rp nivå på servern som möjligt. Jag vill även hjälpa staffsen då det kan vara enklare för mig att samtidigt som jag rp:ar så kan jag se någon som gör något fel och då kan jag direkt kicka/banna dom för att underlätta för staffs. Sedan när man Rp:ar är det jätte jobbigt när någon kommer och gör fel, men man inte kan göra något åt saken så att personen fortsätter. Man kan ju såklart skriva en report, men det är mycket smidigare att göra jobbet själv och skicka in klippet för förlängning.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats genom att rp:a men samtidigt kicka/banna folk som jag ser inte kan rp:a, bryter mot reglerna, rdm:ar vdm:ar osv då det blir enklare för både mig och staffsen då staffsen konstant måste kolla reports och specca. Så det är enklare för mig att veta vad som har hänt då jag får en mycket bättre insikt när jag rp:ar därför att jag ser just då vad som händer. Jag tror att jag kommer kunna hjälpa till i kampen mot inga lallare, folk som förstör och mer.

Varför ska just du bli servervakt? Därför att jag gillar att hjälpa till och vill kicka/banna folk som förstör så att man kan få rp:a utan att en lallare osv kommer, särskilt sånna här stora servrar som är riktigt aktiva. Jag tycker att jag ska bli servervakt därför att jag inte är en person som inte orkar bry mig när folk gör reglerbrott, lallar och mer. Jag är inte heller en sådan person som inte orkar skicka in ban-bevis. Jag kan utfärda en varning på sekunden. Om dom fortsätter så blir det direkt kick/ban. Jag håller verkligen koll på vad som händer samtidigt som jag rp:ar för att underlätta för staffs då det blir enklare att se vad som har hänt ur mitt perspektiv när jag rp:ar. Jag är även en riktigt aktiv spelare så jag kommer vara aktiv också. Jag bannar heller aldrig i scenario om det nu är ett scenario, jag bannar efter scenariot och skickar klipp. Men om någon gör ett riktigt grovt regelbrott under ett scenario så kan jag banna och skicka in ban-bevis.

Varför vill du bli servervakt? Därför att jag gillar att hjälpa till, särskilt sånna här stora servrar som är riktigt aktiva. Jag vill bli servervakt då jag blir arg, trött och less på sånna som lallar, inte följer reglerna och bara allmänt förstör. Jag vill bli servervakt för att höja rp nivån på servern genom att varna/kicka/banna folk. Det är så sjukt jobbigt att folk ska förstöra Unive som är en så bra server, så jag vill alltså hjälpa till med att höja rp nivån och att göra servern till en så bra, rolig, men såklart också en hög rp-nivå server. Jag vill alltså kunna kicka/banna folk som förstör eller inte kan rp:a då det är sjukt jobbigt när dom kommer och förstör rp:n. Jag följer även unives regler och vilkor och regler och vilkor för servervaktsjobbet.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har tidigare varit servervakt så jag kan nog dom flesta kommandon. Några av dom är: /revive, /svban, /kick, /sv..., /clearchatforall, /toggleid, /ooc... och sedan så kan jag nog fler kommandon som jag inte riktigt kommer på just nu. Jag vet även när man ska använda alla kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad (medlem).

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har varit bannad förut. Dom flesta bannsen har faktiskt varit felaktiga och jag blev unbannad igen. Men jag tror att 8 av bansen tyvärr var korrekta. Det var då jag var ny till FiveM och Rp världen. Man kan säga att jag rp:ade lite konstigt då jag var ¨nybörjare¨ och inte kunde rp:a om man kan säga så. Men det var DÅ! Jag har utvecklats riktigt bra i mitt rp:ande och gått från polis till krim. Jag rp:ar alltså bra nu när jag kan rp:a. Jag skäms enormt mycket för mina föredetta bans som har varit korrekta, men det är också därför som jag vill bli servervakt och göra så att servern får en så hög rp nivå som möjligt och så att lallare som förstör och folk som inte kan följa reglerna försvinner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive och jag har alltid gjort det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka