Nekad jojođŸ„¶ | Ansökan till Servervakt [Tropical]

• TrĂ„dskapare TrĂ„dskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

GĂ€st
Vad Àr ditt namn i verkligheten? johannes

Vad heter du pÄ discord? jojo aye#4913

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. mÄndag 14:30 - 23:00
tisdag 13:00 - 23:00
onsdag 17.00 - 23:00
torsdag 15:00 - 01:00
Fredag 15:00 - 05:00
lördag - 12.00 - 04.00
söndag 13:00 - 00:00

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? mitt discord konto vart hackat! men jag hade varit medlem pÄ det kontot i cirka 3 mÄnades var servervakt pÄ det konto ocksÄ

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/977480637839720481/1077228316060299344/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakt Àr att du ska fortsÀtta Äka runt som du har gjort förut och om du ser nÄgon gör fel sÄ ska du banna/kicka han. Som servervakt sÄ ska du inte leta efter fel du ska lÄta felen komma till dig du ska rpa som vanlig och inte Äka till utsatta stÀllen bara för att kunna banna/kicka folk. Du ska inte anvÀnda dina grejer du fÄr tillgÄng till nÀr du blir servervakt för din egna fördel i scenarion som typ att anvÀnda /toggleid eller /revive sÄ du har större chans att vinna ett scenario

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjÀlpa staffs göra deras jobb lite enklare men ÀndÄ kunna rpa. Jag har varit staff förut men tycker inte jag passar som de riktigt dÄ jag vill rpa mer Àn vad man kan nÀr man Àr staff om man gem för men servervakt. Jag vill kunna fÄ bort mycket lallare och de har varit ganska mycket lall runt oss nu för att jag rpar med mina vÀnner en av dom Àr ganska kÀnd och dÄ kan de komma folk som vill förstöra och de hade underlÀttat för dom och oss om vi hade mer servervakter Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjÀlpa staffs göra deras jobb lite enklare men ÀndÄ kunna rpa. Jag har varit staff förut men tycker inte jag passar som de riktigt dÄ jag vill rpa mer Àn vad man kan nÀr man Àr staff om man gem för men servervakt. Jag vill kunna fÄ bort mycket lallare och de har varit ganska mycket lall runt oss nu för att jag rpar med mina vÀnner en av dom Àr ganska kÀnd och dÄ kan de komma folk som vill förstöra och de hade underlÀttat för dom och oss om vi hade mer servervakter

jag Àr skit bra pÄ kommandsen ocksÄ

/sv = skriver i servervakt chatten.
/dv tar bort bil som Àr nÀrmst dig.
/kick (id) (anledning) du kickar nÄgon sÄ dom kan direkt gÄ in igen som en varning kan de vara.
/svban [id] [anledning] du bannar nÄgon i en timme.
/revive [id] du revivar nÄgon eller dig sjÀlv
/toggleid du gör sÄ att du kan se allas id

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Korruption och abuse Àr nÀr du anvÀnder dina förmÄner du fÄr som Servervakt till din fördel typ som att ha toggleid i ett scenario som hjÀlper dig i slut Àndan eller att man dör i ett scenario och sen /revive mitt i en skottlossning eller liknande för att kunna vinna eller att Svbanna eller kicka nÄgon Àven om dom inte gjort nÄgot fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka