Accepterad jojođŸ„¶ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

• TrĂ„dskapare TrĂ„dskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

GĂ€st
Vad Àr ditt namn i verkligheten? johannes

Vad heter du pÄ discord? jojo aye#4913

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2023

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka om MA var att jag som person gillar att hjÀlpa till med servers just unive detta communytit e sÄ hemst stort sÄ darför valde jag att ansöka om MA. Och hjÀlpa till alla nya som kommer till servern, icke medlemmar gillar att hjÀlpa till dom sÄ dom fÄr göra nÄgot ingame t.e.x polis osv. detta Àr dÄ varför jag vill bli MA för att hjÀlpa icke medlemmar och servern sÄ klart. Kommer sÄ klart inte ta in icke medlemmar bara för dom kunde 1 frÄga av reglerna dom ska ju kunna reglerna sÄ i intervjuen som jag tar med dom ska dom klara av regler kommer ej bara kasta in dom bara för att

Varför ska vi vÀlja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara aktiv i 5/7 timmar per dag i MA arbetet, samt kommer försöka utveckla MA communiytit sÄ mycket jag kan. Kommer göra sÄ fler medlemmar kommer till server kommer bara ta in kompetenta, dom som ej kan regler nekar jag utan tvekan hÀr pÄ Unive Roleplay ska vi ha ett bra community inte folk som springer runt och lallar har modmeny och grejer. jag som person Àr vÀldigt snÀll, hatar nÄgon mig doms problem kommer inte lÄta det förstöra mitt MA arbete ifall jag dÄ blir det!

Hur tycker du att man ska bemöta andra mÀnniskor? Man ska vara vÀnlig trevlig och prata i god ton och ha en alltmÀnt postiv och snÀll röst mot andra!

Hur skulle du vilja pÄverkan betydelsen med att vara Medlem pÄ Unive? Som medlem e det mycket roligare att rpa som icke medlem kan du typ inte göra nÄgot, du kan bli polis jobba pÄ andra jobb som medlem.

Vilka krav anser du att de som Àr Medlem pÄ Unive ska ha? Kunna hjÀlpa folk och göra gott nytta av allt jag har ansvar att hjÀlpa och ta imot medlemmar eller dom som söker medlem rollen jag e inte rÀdd för att sÀga nej eller banna och kan mycket om detta.

Vad för ansvar kÀnner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Kunna hjÀlpa folk och göra gott nytta av allt jag har ansvar att hjÀlpa och ta imot medlemmar eller dom som söker medlem rollen jag e inte rÀdd för att sÀga nej eller banna och kan mycket om ddtta

Hur ser din aktivitetet ut? mÄndag 14:30 - 23:00 tisdag 13:00 - 23:00 onsdag 17.00 - 23:00 torsdag 15:00 - 01:00 Fredag 15:00 - 05:00 lördag - 12.00 - 04.00 söndag 13:00 - 00:00

Har du som mÄl att gÄ med i staff teamet pÄ Unive i framtiden? Ja

Finns det nÄgot annat som du skulle vilja berÀtta för oss? nej

Senast Àndrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka