Accepterad Jojkmaster | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jojkmaster

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthon

Vad är ditt discord namn? Jojkmaster#3750

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Jag vill spela en 25 år gammal man som heter Nisse Kgren. Han ska vara medellång med sydeuropeiska drag. Nisse är born and raised i Sverige. Han växte upp med 5 systrar, 1 lillebror och sin mamma. Hans pappa lever men har aldrig varit närvarande. På senaste tiden har dock pappan försökt få kontakt med Nisse och resten av syskonen men alla är kritiskt inställda. Han försöker återvinna deras hjärtan med en och annan swish. Nisse har haft en fin uppväxt med en lugn och trygg mamma som gjort allt för sina barn. Eftersom att mamman var ensamstående med 7 barn så hade hon det tufft, hela familjen vet hur det är att arbeta och att arbeta hårt.
Nisse förlorade dock sin lillebror i en tragisk olycka 2020. Men var det verkligen en tragisk olycka? Nisse har alltid vetat om att det är något fuffens och har sen den dagen aldrig slutat leta efter sanningen.

Den tragiska "olyckan" med hans lillebror har lett hans hjärta till rättsväsendet. Att vara den som människor vänder sig till, att vara den som hjälper till, att vara den som skapar trygghet ute på gatorna, att vara den som finns i nöd och lust. Nisse har en enorm kärlek för sin familj och densamma för sina yrken. Han hittar alltid en passion för yrket och knegar riktigt hårt, kanske lite för hårt. Nisse är en seriös människa som tar sitt jobb på fullaste allvar men samtidigt vet var gränsen går vid skämt och skoj. För det är bland det viktigaste i livet, att ha kul och skoja.

Nisse som person är rolig, ansvarsfull, seriös och skön. Han tror på allt det goda i livet och det fria. Nisse är väldigt lugn som människa och har näst intill aldrig blivit arg men det är något han kan bli om det behövs, det vet han. Han är väldigt aktiv i sin vardag i form av olika aktiviteter, cykling, gym, boxning, dans och långa promenader. Han älskar att spendera sina dagar utomhus men han älskar också gaming, han får alltid in några timmar gaming om dagen. För vad är bättre än lite chill i vardagen? Bärs är ju jävligt gott också. En kall på en varm sommardag, åh herregud. Då smälter Nisse.
Är det en tjej som skall få Nisse på fall, då är det ovan som gäller.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min seriösa och roliga sida. RP är något nytt för mig men varit sjukt taggad på att testa under en längre tid. Jag hoppas kunna bidra till servern med glädje, lycka och ansvar. En person som alltid gör sitt yttersta och en mogen kille som vet var gränserna går. En person som inte bara handlar med ord utan också agerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag uppfattar det som att jag skall samarbeta med andra och hjälpa till. Ett gränssättande arbete där jag vet var gränserna går men samtidigt agerar utifrån den roll jag givits. Att inte alltid BEHÖVA vinna, att kunna släppa den tanken och att använda sunt förnuft i sitt rpande.

Hur hittade du Unive? Internet, twitch, forum.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatisk nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka