Accepterad jojje | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojje

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? jojje#2958

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Hassan Monclere är en 23-årig individ med rötter från Sudan, men hans liv har i stort sett formats av den svenska miljön där han bott nästan hela sitt liv. Hans personlighet präglas av en stark skämtsamhet som ofta sprider glädje och lättsamhet omkring honom. Utöver detta har Hassan en passion för bilar, och han finner stor njutning i att köra fort och känna rusningen.

Den intensiva känslan av adrenalin är något som lockar Hassan, och det har blivit en central del av hans livsstil. Han söker efter sätt att uppleva den ultimata spänningen, vilket ibland kan leda honom att göra några riskfyllda och spontana handlingar. För Hassan är adrenalin inte bara en känsla utan en livsstil, och han är alltid på jakt efter nya äventyr och upplevelser.

Hassan har funnit en utlopp för sin passion i sitt nuvarande yrke som skattjägare. Det farliga och krävande arbetet ger honom den adrenalinrush han söker samtidigt som det tillfredsställer hans äventyrslystna sida. Att navigera genom farliga situationer för att hitta gömda skatter ger honom en unik form av spänning som han inte hittar någon annanstans.

Trots de faror som hans yrke innebär, är Hassan medveten om riskerna och tar dem på ett ansvarsfullt sätt. För honom är det en balansakt mellan att söka spänning och att behålla kontrollen över situationen. Hans livsstil kan vara utmanande och oförutsägbar, men för Hassan är varje dag en ny möjlighet att uppleva något extraordinärt och känna den pulserande energin av livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket till rp servern. Jag har 1200 timmar på rp och tycker eran server är rolig och känner till regler och liknande. Det innebär att jag kommer köra väldigt seriöst. När jag kör seriöst kommer jag göra mitt bästa för att få alla att ha en så kul speltid som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka få ut en så rolig upplevelse och speltid för de andra spelarna i samma scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempel: FearRp som betyder att du inte är rädd för att dö. Rdm betyder att du använder din bil som vapen. Metagaming betyder att du använder information som du fått reda på utanför spelet inne i spelet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelet väldigt mycket i mina dar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kan komma på

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka