Inaktuell jointbreee | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jointbreee

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Ditt discordnamn: 1nwad

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? Jag kommer att bidra mycket med aktivitet samt jag kommer att jobba mycket och hjälpa till folk i support. Jag kommer även specca mycket och se till att folk lallar inte och gör regelbrott. Jag tycker att detta området ser intressant ut och jag kommer att försöka utveckla rpn när jag är staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt fungerar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det finns inga problem.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man ska ha ett bra ton i support samt ta många reports ig och man ska kunna visa upp sitt arbete.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag slutar tidigt varje dag och jag bor ganska nära skolan. När jag är hemma så kommer jag in på datorn jag går in på unive sen så börjar jag specca och tar reports samt support ärenden. Men jag kommer kunna vara aktiv 3- 4 timmar per dag men när det är lov och helger så kommer jag kunna vara aktiv lite mer.

Hur länge har du spelat på Unive? 28 septemper 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit staff innan men inte på unive.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Eftersom du ej har några roller så sätter jag denna som inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka