Accepterad johnzzon00 | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johnzzon00

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 29 Mars 2007

Vad heter du på discord? johnzzon#2852

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 101 timmar men dom ökar snabbt

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv väldigt mycket på unive, när det är lov som t.ex nu så kör jag nästan hela tiden förutom när jag har träningar eller är med kompisar, så under lov är det väldigt olika men ca 0-12+ timmar, oftast typ 6-8 timmar om dagen. När det är skola så är det typ 4 timmar om dagen

Vad heter du? Jag heter Jens Jaguar

Hur gammal är du? Jag är 20 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag kan simma väldigt bra, hade inga problem i skolan med simningen och var även ute med kompisar på fritiden och badade mycket.

Varför vill du bli polis? För att jag gillar att hjälpa folk och jag vill att alla i staden ska kunna känna sig trygga och det är polisens största roll. Jag tycker även om poliser väldigt mycket och tycker det ser väldigt kul och spännande. Jag gillar att få adrenalin och det får man av att vara polis t.ex när man jagar en bil så kan man få adrenalin eller när en butik blir rånad.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara väldigt seriös i tjänst men även utan för. Att kunna lyssna på vad alla har att säga från deras perspektiv. Att alla i staden ska kunna känna sig trygga med poliserna men även med andra civila folk. Att kunna ta emot kritik. Att ha bra teamwork med sina kollegor men även ha kul tillsammans.

Vad vet du om yrket i helhet? Om man ska vara polis måste man vara väldigt seriös och inget flams, det går inte att komma till jobbet som polis och bara lalla runt utan man måste vara väldigt seriös. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och lyssna på vad alla inblandade har att säga även om det inte låter så logiskt.

Polisen har målade bilar som är till för att civila i staden ska känna sig trygga osv. Sen så har polisen civila polisbilar som kan användas till att spana på kriminella, t.ex knarkhandling osv så att knarklangarna inte ska kunna se att det är en polisbil. Polisen har insatsstyrka som har lite bättre skydd och skyddade bilar som är till för grövre saker t.ex bankrån osv.

Sen så vet jag inte så mycket mer, men man lär ju sig mer på utbildningarna osv.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är väldigt duktig på att köra bil och mc, jag växte upp på landet med många fordon på gården. Så redan vid tidig ålder så lärde jag mig hur man kör bil och mc (på inhägnat område såklart), än idag så kör jag väldigt mycket bil och mc. Jag har även jobbat med några bil relaterade jobb t.ex postnord där jag lärde mig att köra lagligt, har även lärt mig att köra lite snabbar och effektivare för att kunna ta sig till platser lite snabbare utan att själv hamna i några olyckor. Tidigare så jobbade jag på vianor och deras lokal är så liten, så när det kommer in många kunder blir det stressigt och därifrån har jag lärt mig att hantera stress och har även pratat med väldigt många människor där ifrån. Sen har jag även sett många video klipp från poliser där jag lärt mig en del.

Hur är du som person? Jag är en väldigt snäll, trevlig och glad person som gillar att hjälpa folk. Jag är bra på att ta kritik t.ex om jag gör ett fel i yrket så tycker jag att det är bra om kollegorna säger till mig så jag lär mig av mina misstag. Jag är aktiv i tjänst och gör det som kollegor säger åt mig att göra t.ex om en i högre rang än mig säger att jag ska ut och patrullera så gör jag det.

Är det något vi bör veta om dig? Nope, tror inte det :D

MVH//Jens Jaguar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka