Nekad johnzzon00 | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

johnzzon00

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 29 Mars 2007

Vad heter du på discord? johnzzon#2852

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 101

Hur aktiv kommer du att vara? När det är lov som t.ex nu så kör jag nästan hela tiden förutom när jag har träningar eller är med kompisar, så under lov är det väldigt olika men ca 0-12+ timmar, oftast typ 6-8 timmar om dagen. När det är skola så är det typ 4 timmar om dagen

Vad heter du? Jens Jaguar

Hur gammal är du? 20

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, självklart

Varför vill du bli polis? Jag vill hjälpa till i staden så att alla medborgare ska kunna känna sig trygga och alltid känna att dom kan komma till oss ifall dom behöver hjälp eller något

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste med polisyrket är att behandla alla som man själv vill bli behandlad och att behandla alla likadant och se saker från deras sida även om det inte låter så logiskt, vi har även en stor roll som förebild och då måste man sköta sig på sin fritid också men även i tjänst.

Vad vet du om yrket i helhet? Att det är väldigt stressigt men även spännande och man får mycket adrenalin. Man måste vara i tjänst mycket för att hjälpa folk och vi som poliser måste ha bra connection mellan varandra så att vi kan prata med varandra och förstå varandra.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har kört väldigt mycket bil och mc/moped i mina dagar, så enligt mig så är jag väldigt duktig på att köra bil och mc.

Hur är du som person? Jag är en snäll och trevlig person som gillar att hjälpa till, om jag gör något fel så vill jag att nån säger till mig så att jag lär mig av mina misstag och blir bättre och bättre, så jag kan ta kritik.

Är det något vi bör veta om dig? Näpp, det är nog inte så mycket mer förutom att jag tidigare har jobbat på vianor och har tagit emot många kunder, så jag skulle säga att jag är ganska bra på att prata med folk.

+rep bra text MEN hade kunnat skriva lite mer!
Discord: Bart simpson#4286
öppen PM

1626823280202.png

Tillbaka