Accepterad JohnW | Whitelist ansökning [cr0zz] [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JohnW

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198017370461/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? antonlol#2079

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1991

Berätta om din karaktär. John Wolster är 35 år gammal och har inte kommit någonstans i livet. Han är just nu arbetslös då han blev oshysst uppsagd ifrån elgiganten då en kollega berättade för chefen att han stod och rökte en fet på lastkajen utanför jobbet.
Men John är inte ledsen för det, han har just nu mer fritid och går alltid upp med tuppen. John gillar att hänga med alla, och därför lite inne i alla kretsar som finns. Han gillar att träna på gym för det håller demonerna borta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag älskar Gta rp, har spelat tidigare på olika servers. Men det var när jag började spela på Folketspark som jag skapade John Wolster. Jag tror jag kan bidra med väldigt mycket på alla nivåer utav RP. Jag är även seriöst och mogen när det kommer till RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag spelar just nu inga spel, har spelat mycket WOW competetive men tröttnat på det. Spelar mycket solo så detta skulle vara väldigt roligt. Hört bra om er och har en vän som spelar på denna servern.

Hur hittade du Multistaden? En vän berättade om detta och jag blev imponerad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och utveckla min karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka