Accepterad Johnsson | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johnsson

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880060713/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nemo

Vad är ditt discord namn? Johnsson#0610

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johannes gunnar och är 36 år gammal. Johannes har arbetat med lite olika saker men för det mesta så har han arbetat som polis han har gjort allt från att jobba som trafikpolis till att leda grupper i viktiga tillställningar. Johannes känner många inom polisen och hans tanke är att söka om till polisutbildningen utöver hans intresse så är Johannes en person som är enkel att prata med som kan öppna sig till folk och prata om allt. Johannes har alltid haft ett bra tålamod och blir inte arg över mycket Johannes har aldrig tagit något förgivet anser att man måste jobba för sina saker och att de inte finns några genvägar i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skall bli medlem för jag har en hög standard och har erfarenhet inom rollspel och vet hur man skall bete sig i ett rollspelsscenario har gjort det mesta inom rollspel så kan sätta mig in i hur andra har det och hur andra upplever scenariot och på sån sätt kan jag bidra till roligare rp för alla även fast man kanske inte vinner ett scenario.

Vad kan du bidra med till serverns RP? allt mellan himmel och jord jag vill inte komma och "ta över staden" utan jag vill skapa bra rp och om det betyder att jag skall jobba som mekaniker så är det så oavsett vilket jobb man har kan man alltid skapa roliga scenarion bara man är tillräckligt kreativ på så sätt så gör man bra rp för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kommer man till ett scenario där man ser rätt så dirket att oj shit jag kommer inte komma ut härifrån på ett bra sätt så kan man spela för att motparten skall komma ut ur scenatiot på ett bra sätt och om det betyder att jag skall bli misshanldad på vägen så kna man bygga upp en bra scenario på det för allas bästa

Hur hittade du Unive? ska jag vara helt ärlig kommer jag inte ihåg då det var cirka 1,5 år sedan jag spelade på unive för fösta gången men tror jag såg det på sociala medier och tänkte shit fan kul och testade

Tillbaka