Accepterad Johnsson | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johnsson

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199048191768/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nemo

Vad är ditt discord namn? Johnsson#6289

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Jag Min karaktär heter Rasmus Bergkvist är 25 år gammal har bott i staden i cirka 3 månader under hans tid i staden kände han Tovio, jukka, erik, elias, elliot, joakim och jonathan dessa var hans närmaste vänner och detta var dem som jag kände mest och vi hade då en klubb vid namn satans soldiers jag var då SGT för klubben jag tog hand om alla medlemmar så till så alla regler sköttes bakom hela klubben var vi kriminella och jobbade hårt för att få in pengar driva klubben och må bra. Konsekvenserna för detta var såklart man åkte på två fängelsestraff men som jag lovat klubben skulle jag inte säga något och inget skulle leda till klubben jag drog in några hundra tusen till klubben (realistiska pengar det var ungefär typ 10 tal miljoner) Vi mådde bra hade det bra och bakom alla kulisser höll vi på med vapenhandel men andra klubbar. Efter ett tag i klubben tog han kontakt men din tyska kusin. Kusinen berättar att han behöver hjälp av rasmus till ett stort projekt det skulle vara ett stort rån. Rasmus berättar för klubben att han måste åka iväg och behöver lägga av sig västen och ta bort tatueringen ett tag nu kommer han tillbaka till staden och rullar till klubben och det är helt tomt. Nu bestämmer han sig för att ge sig in i det kriminella igen och fortsätta med det han gjorde innan

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag skall bli medlem för att jag vill bidra med hög rp och är sedan tidigare en erfaren rpare på unive har spelat på servern i cirka snart 4 månader har spelade på servern och uppnådde hög och rolig rp med mina vänner och andra på servern men under sommaren har jag tagit en paus och nu när jag kommer in på servern har jag blivit av med min medlem jag har rpat polis och bilmekaniker på serven tidigare och uppnått rolig rp som jag vill uppnå igen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en server som är öppen för alla alla kan komma in och testa på rp och det tycker jag är roligt då man lätt kan träffa och möte nytt och roligt folk att rpa med

Hur hittade du Unive? Tittade på tik tok och såg en video med GTA RP och senare på kvällen satt och och snackade med mina kompisar och då testade vi på unive RP (Då hette det Multistaden men ni förstår meningen)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå hög och rolig rp med mycekt nytt folk att leva ett trovärdigt vanligt liv som jag skulle gjort IRL och ha allmänt kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna Rpa som jag ahr gjort tidigare på servern och uppnå lika roig rp som jag gorde sist

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka