Nekad Johnsson. | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnsson.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 8 November 2006

Vad heter du på discord? *Johnsson#8405

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-22 vardagar och på helger 15-00 typ

Hur länge har du spelat på Unive? Sen i maj ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kicka/banna folk som bryter mot reglerna och inte kan bete sig på offentliga områden där det är mycket folk för att underlätta för staff teamet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att skriva denna ansökan är att jag spelat på Unive väldigt länge och känner att jag kan hantera min perms ingame och kommer vara en förebild för alla medlemmar och inte missbruka min roll varsig ingame eller i disord.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra till att få bort så mycket lallare och folk som inte kan bete sig som förstör andras rp upplevelse.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli SV för jag är aktiv, jag är seriös samt att jag kan reglerna som man dricker vatten.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli SV för jag ser väldigt mycket lall och folk som bryter mot OOC och halv-occ och det förstör min rp upplevelse. Därav vill jag banna/kicka dom så att dom lär sig och inte fortsätter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive Du återupplever en människa, /ooc Du skriver i ooc chatten så att alla ingame ser ditt medelande, /svban ID du bannar någon i 60 minuter, /kick du kickar någon från server, /toggleid du ser folk id ovanför deras huvuden

Är du whitelistad på serven? Jag har medlemskap

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans vet inte exakt hur många men dem var felaktiga och när jag var helt ny och inte kunde reglerna fulltut

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka