Accepterad johnssn | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johnssn

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011742253

Ditt Hex-ID: steam:11000013eac422d

Vad är din discord tagg? .johnssn

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-24 184236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot sunt förnuft. det var inte meningen men de va en annan snubbe som började slå mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset då kom en snubba fram till mig utanför sjukan och började slå mig och sa att jag hade rånat han (vilket jag hade) men då så blev jag arg så vi började slåss vilket är inte så bra och förstår det och kommer inte att hända igen vill värkligen rpa. Men blev bara arg i stunden sorry.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men också han och lovar att jag aldrig ska slå nån på allmänna platser för det bryter mot sunt förnuft men vill bara ha en andra skans. För står dock att jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har börjat här på unive igen då jag tog en paus och har inte blivit bannad sen jag kom tillbaka och har spelat på unive i 1 månad sen jag kom tillbaka- Men har spelat ó rpat här i typ 3 år faktiskt. Men mina tidigare bans var väll typ för lall så inga stora saker. Kommer dock inte ihåg vad jag har blivit bannad för mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Typ bara gått där ifrån och inte börja bråka men har lite svårt med aggritions problem. men ska bli bättre på det jag gjorde fel förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska slå någon och försöka prata mig ut de istället. Jag kommer göra allt för att inte bli bannad menade värkligen inte det ber om ursäkt hatar att inte följa regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka