Nekad JohnSenap | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JohnSenap

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jawad

Vad är ditt discord namn? johnsenap02

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John och är en 25-årig nybliven polisaspirant. John är uppväxt i Stockholm i en lugn villaförort.
John har velat bli polis sedan barndomen, då hans pappa som också var polis blev skjuten till döds i tjänst. Efter denna händelse bestämde John sig för att bli polis när han blir äldre, och sökte till polisutbildningen. Väl under utbildningen blev John kursetta i varenda moment, ingen annan kunde matcha sig med legendariska John.
John's dröm är att bli mordutredare och återstarta utredningen kring hans fars död, det fallet som hittills gäckat alla andra utredare men än idag är olöst, men John vet att det är långt kvar tills att han får tjänsten som mordutredare. Under tiden är John's målsättning att bevisa sig själv för sina kollegor och chefer under aspirantutbildningen.
John kan beskrivas som en lång och bred med god fysik. Träning har varit en naturlig del av livet, och John har vunnit SM i simning men lagt ner den karriären för att bli polis, trots invändningar från hans familj. John är en bestämt och får alltid som han vill, vilket kan göra att hans kollegor och chefer kan uppfatta honom som olydig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspelande men kommer även försöka göra så att Unive växer. Jag kan och kan alla regler mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att precis som i verkligheten kan man inte vinna alla scenarion, vi alla förlorar ibland. För att RP ska bli roligt får spelarna både vara med om scenarion där man vinner och scenarion där man får arbeta för att någon annan ska få en vinst

Hur hittade du Unive? Serverlistan

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Du har 24 timmar på dig!

Nekad, läs på reglerna mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka