Accepterad Johnpongs | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnpongs

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bajenfans

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? J o h n#5054

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Jan är en 21-årig kille som har vuxit upp i en välbärgad familj i en rik del av Stockholm. Han har alltid haft tillgång till de bästa skolorna och de mest eftertraktade leksakerna, men trots det har han aldrig känt sig riktigt tillfreds. Jan har alltid känt en gnagande känsla av att han inte riktigt hör hemma i den privilegierade världen han vuxit upp i, och han har länge sökt efter sitt eget syfte och sin egen plats i världen.

När Jan fyllde 18 år började han gå ut på klubbar och festa med andra ungdomar som kände sig likadant oberoende. Han började umgås med en grupp kriminella individer som var förbjudna från att komma in på de mest exklusiva klubbar, men som Jan fann spännande och livfulla. Han började röka och dricka mycket, och han började hänga med de andra killarna på olagliga uppdrag och tjuvjobb.

Jan kände sig friare och mer levande än någonsin när han hängde med sina nya vänner, och han började se sig själv som någon som verkligen betydde något och hade en plats i världen. Han kände sig som en del av något större och mer meningsfullt, och han började tro på sig själv och sina egna förmågor.

Jan är en passionerad och impulsive person, och han älskar att ta risker och utmana sig själv. Han älskar att resa och upptäcka nya platser, och han är alltid ute efter nya äventyr och utmaningar. Han är också mycket känslomässig och kan bli starkt engagerad i saker han tror på och personer han bryr sig om. Trots att han har hamnat i kriminella kretsar är han en god person som bara vill hitta sin plats i världen och göra något som betyder något för andra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag söker medlemskap på Unive eftersom jag har öppnat ögonen för rp igen vilket gör att jag rp:at mycket den senaste tiden och har känt att den här servern verkligen passar mig. Jag har läst igenom alla medlemskapsregler och grundreglerna, därav visar jag att jag kommer följa alla regler vilket ökar äkthetskänslan för alla inblandade oavsett scenario. Jag förstår även vikten av att vara en lojal medlem och jag kommer göra mitt bästa för att inte bryta mot några regler. Jag hoppas att jag kan bli godkänd som medlem och bidra med roligt och seriöst rollspel."

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som medlem på Unive lovar jag att bidra med många roliga samt spännande scenarier och att min karaktär kommer att spela en bra roll för alla, inte bara för mig själv. Jag kommer att följa alla regler för rollspel och alla andra regler på servern för att säkerställa att allt går smidigt och att alla har en trevlig spelupplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte agera hjälte och "main character" i varje situation, alltså att du kommer behöva brösta en förlust så att rollspelet kan fortsätta så att andra också kan ha roligt när de spelar och inte bara jag.

Hur hittade du Unive? Internet

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka