Inaktuell johnnysenap | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johnnysenap

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Lindqvist

Vad heter du på discord? Linkan#1236

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2003

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att hjälpa folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är mogen och gillar att prata med folk, samt att jag vill hjälpa folk som är intresserad av att börja spela på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag själv tycker att man ska tänka hur man själv vill bli bemött, glatt och trevligt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man får en roligare tid när man spelar, för när man är medlem får man mycket mer saker man kan göra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Logiskt tänkande när man gör vissa scenario, och fram för allt inget lallande liksom att man lallar runt och är dryg med folk. Men kraven skulle väll vara, seriös rp och sunt förnuft.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv och hjälpa folk som vill bli medlem

Hur ser din aktivitetet ut? Jobbar mellan 06:00-15:00 sen kan jag spela. Men har ju tjej så vissa dagar blir det inget spelande

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Skulle vara sjukt kul att få gå med erat staff team. Mvh Hampus

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka