- Meddelanden
- 43
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Gunnarsson
Ditt discordnamn: John smith#3501
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en del av staff teamet för att jag vill kunna hjälpa till på servern! Jag vill göra servern till en bättre server. Varför jag vill bli staff är för att jag gillar att hålla ordning och reda och kunna hjälpa staff teamet med förstärkning och även såklart även hjälpa alla på servern! Jag har spelat ett tag nu men har börjat tröttnat på att bara rpa
Och jag vill även förbättra servern med rpn så det inte blir så mycket trams och lall! Jag ska försöka bidra med att alla kan ha en rolig och social rp!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 17-21
Tisdag 13:30-15:00 (träning) 19:00-21
Onsdag 17-21
Tors 15-21
Fre 13:30 till 23 elr mer på kvällen
Lördag hur länge som helst
Söndag hur länge som helst
Hur länge har du spelat på Unive? Vet inte exakt men 4-5 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men kan några Commands
/svban (id)
Noclip
WHO
Spec
Revive
Bring
Sc
Banhistory
Tpm
Skin
Dv
Togglename och några mer
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo att jobba vart som helst!
Ditt discordnamn: John smith#3501
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en del av staff teamet för att jag vill kunna hjälpa till på servern! Jag vill göra servern till en bättre server. Varför jag vill bli staff är för att jag gillar att hålla ordning och reda och kunna hjälpa staff teamet med förstärkning och även såklart även hjälpa alla på servern! Jag har spelat ett tag nu men har börjat tröttnat på att bara rpa
Och jag vill även förbättra servern med rpn så det inte blir så mycket trams och lall! Jag ska försöka bidra med att alla kan ha en rolig och social rp!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 17-21
Tisdag 13:30-15:00 (träning) 19:00-21
Onsdag 17-21
Tors 15-21
Fre 13:30 till 23 elr mer på kvällen
Lördag hur länge som helst
Söndag hur länge som helst
Hur länge har du spelat på Unive? Vet inte exakt men 4-5 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men kan några Commands
/svban (id)
Noclip
WHO
Spec
Revive
Bring
Sc
Banhistory
Tpm
Skin
Dv
Togglename och några mer
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo att jobba vart som helst!