Nekad johnny43 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johnny43

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196384785/

Ditt Hex-ID: 110000149adae11

Vad är din discord tagg? takisgaming

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tazerade han och inte använde mig av fear rp samt något sunt förnuft alls i deltagande scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare åkte runt i våran bil för att sedan träffa en polare men det slutade kort med att det kom en grabb i en bil som riktade mot mig för att vi var ivägen för trafiken bakom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt av han att banna mig eftersom att jag gjorde ett stort misstag som ledde till en ban, jag ber om ursäkt och detta kommer inte att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit en stor lärdom av denna ban eftersom det blev en sådan stor åter gärd mot mig så har jag tänkt efter för att förbättra mitt rollspelande, Som sagt ber jag om ursäkt och detta kommer inte att ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade kunnat lyssnat på grabben för att undvika situationen där han klev ut och riktade på mig och bad oss att dra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag, att jag ska bli mera seriös med mitt rpande och använda mig av sunt förnuft samt fear rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka