Accepterad Johnny Borgf | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnny Borgf

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198268490650?tscn=1621616365

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Nordin

Vad är ditt discord namn? Young Norden#6932

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johnny B och är 31 år gammal och uppväxt i Stockholm. Som liten hade Johnny det väldigt svårt i skolan och vart även väldigt illa behandlad av sin familj. När Johnny var 15 så hoppade Johnny av skolan eftersom han inte hade betyg för att komma in på ett gymnasieprogram. Under hela sin barndom har Johnny haft svårt att skaffa vänner och aldrig känt att han varit älskad eller kunnat lita på någon. När Johnny fyllde 16 så började han lite smått med kriminalitet som att göra mindre inbrott,stjäla pengar och saker av släktingar osv för att sedan sälja och tjäna pengar eftersom han inte har nått jobb. Som 20 åring börjar sedan Johnny med att använda droger och bestämmer sig sedan för att även börja sälja droger för att tjäna snabba cash, så Johnny blir en springpojke åt ett mindre gäng och det flyter på bra och han tjänar ganska bra med pengar och kan gå med flashiga kläder och köpa feta bilar. Dock har det uppstått ett problem då ledaren i gänget säger att Johnny är skyldig dom 220.000 vilket Johnny inte är och tänker inte betala, och gänget har hotat med att döda Johnny om han inte betalar tillbaka. Så nu när Johnny har flytt Stockholm och flyttat till staden Unive så har Johnny tänkt att fortsätta sitt lite "smått" kriminella liv här istället.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har en bra erfarenhet med RP och jag vill bidra med så bra RP som möjligt och hjälpa till på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att Unive är en seriös och rolig server som jag också skulle vilja bidra till och såklart bli ännu bättre på att Roleplaya. Sen vill jag bli whitelistad för att vara med i det härliga communityt

Hur hittade du Unive? Jag har några polare som spelar på denna server och jag såg att det är en aktiv server med många spelare på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utöka min RP ännu mer och bidra med så bra scenarion som möjligt och för att ha kul såklart.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara den här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka